Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #1 Del Skrevet 29. april 2003 Vet ikke helt om dette spm passer i dette forumet, men jeg prøver: For ei god stund siden (sikkert noen år tilbake) leste jeg om noe som het "Venninneklubben" eller noe sånt, i Oslo, dvs. jenter som møttes en gang iblant for å bli kjent med andre i Oslo. Tror den ble startet av ei jente som flyttet dit og ønske å bli kjent med flere i byen. Jeg skal flytte til Oslo til høsten, og kjenner nesten ingen der. Tenkte derfor at denne klubben hadde vært noe, men vet ikke om den eksisterer enda. Dersom noen vet mer om dette, hadde jeg vært kjempeglad for tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 29. april 2003 #2 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg vet om noe som heter Venneklubben Terningen. Kan det være denne du mener??? "Camilla Dale satte inn en annonse i Aftenposten Weekend 31. mai 1991. Der ønsket hun å komme i kontakt med andre, med tanke på å starte en venneklubb. Første møtet ble holdt i Saras telt, Studenterlunden, 20. juni 1991." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #3 Del Skrevet 29. april 2003 Tro faktisk det! Kjempefint! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå