Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg klarte å miste nøklene til leiligheten min i går, det er to nøkler - en for å komme inn i gården og en inn i leiligheten. Det står ikke navn eller noe kjennemerke på dem, må jeg si fra til huseier og skifte lås?
Eline1986 Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Du bør vel iallefall si i fra... Vet ikke om du har ekstranøkkel jeg? Beste er vel å si i fra uansett
Gjest TS Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Du bør vel iallefall si i fra... Vet ikke om du har ekstranøkkel jeg? Beste er vel å si i fra uansett Hmm okay.. Har ekstranøkkel ja
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Er du sikker på at du har mistet dem, og at de ikke har blitt stjålet? Hvis det er noen som vet hvor du bor som har fått kloen i dem så burde du så absolutt sagt ifra ihvertfall.
Gjest Reka Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jeg ville sagt ifra om jeg var deg, ville tro du må betale for ett nytt sett med nøkler, men ikke nye dørlåser...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå