Gå til innhold

Fantasier om samboerns kompis

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Maria
Skrevet

Jente, 22 år, har vært sammen med samboern i snart 2 år. Vi har det fint sammen, jeg lider fremdeles av forpliktelsesangst så har mine tvil om det kommer til å vare, men vi elsker hverandre helt og holdent. Men så er det altså dette...

Siden november har jeg våkna opp med sommerfugler i magen, svever rundt og rødmer når jeg sier kompisens (la oss kalle han Martin) navn. Kjæresten min har ikke mistanke om dette, skal ikke si noe heller, men har dårlig samvittighet.

Likte Martin med en gang jeg ble introdusert for han, en type sexy nerd kan du si, pen å se på, men med film på hjernen. Vi snakker tusenvis av DVDfilmer, sitater i hver setning etc. Så type sexy nerd.

Vi har alltid snakka mye sammen på msn og slikt, men i det siste virker det som om han unngår meg. Han bor i London for tida men kommer hjem om en måneds tid. Snakker ikke til meg på msn lenger, eneste er at vi har pokekrig på facebook(ja, jeg vet det...). Jeg drømmer ofte at vi har sex, fantaserer enda mer om dagen, men tror det bare er fysisk tiltrekning, men ÅH!

Kjæresten min er tiltrekkende(blir sjekka opp overalt hvor han går, tom etter forelesning!begynner å bli sinnsykt irriterende) men jeg begynner å synes det mindre og mindre etter disse fantasiene. Føler meg forelska i Martin, sånn ungdomsskoleforelska, og har bare lyst til å hoppe på han og...ja, dere vet.

Redd for at jeg ikke skal klare å skjule dette når han kommer hjem, da mine venner er hans venner og vi henger alltid sammen når han er hjemme. Dette er altså en av de beste kompisene til samboern min!

HJELP! Det har gått 4 mnd nå!

Videoannonse
Annonse
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

så hopp på han. Er alltid bra med forandring

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Yeah....i en drømmeverden der jeg kunne ha fått både i pose og sekk så! Og man må jo gjerne ha tillatelse fra han man vil hoppe på og...

Gjest StockDama
Skrevet

Kan det hende han kutta kontakt med deg fordi han kanskje merka interessen din for han?

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Oi! Det hadde jeg ikke tenkt på! Men tviler egentlig, vi pleide å snakke sammen hele tida før, men snakka til han på msn nå og han logga seg av...Mannfolk!

Kommer ikke til å gjøre noe uansett om han kaster seg over meg når vi møtes, men det er vel lov til å fantasere? Eller?

Skrevet
Kommer ikke til å gjøre noe uansett om han kaster seg over meg når vi møtes, men det er vel lov til å fantasere? Eller?

Forsåvidt, men det høres unektelig ganske usunt ut. Spesielt fordi du sier at du synes samboeren din er mindre tiltrekkende enn før og at du har dine tvil om om det kommer til å vare.

Jeg tror du bør sette deg ned og tenkte deg godt om, og hvis du finner ut at dette allikevel ikke er noe du ønsker å satse på så bør du slå opp. Det skylder du både ham og deg selv.

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

tror ikke hans kompis har samme tankene om meg uansett, vet han synes jeg er pen, men ikke noe mer enn det.

har helga borte fra samboern nå, skal tenke over endel. Innerst inne vet jeg at jeg er teit fordi det jeg har med ham er mye mer verdt enn et lite crush.

takk for både spark i ræva og støtte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...