~Minni~ Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Nå er det på tide å ta en avgjørelse på hvor vi ønsker å dra på bryllupsreise, men jeg er veldig i tvil på hva vi ønsker. Står hovedsakelig mellom to alternativer: 1) Reise til Seychellene i 2 uker rett etter bryllupet (21. juni) – Seychellene er jo etter det jeg har skjønt en helårsdestinasjon 2) Reise på bare en 1 eller to ukers ferie til et land i Sør-Europa (mer eller mindre typisk charterferie) og så ta en 2 ukers "ordentlig" bryllupsreise til Mauritius i september – Mauritius er visstnok litt kjølig på kveldene i juni/juli. Vi er villige til å bruke ca. 30.000 kr per person på ferien(e), så prismessig så bør det bli ganske likt ettersom Mauritius er den del billigere enn Seychellene. Hvis vi velger alternativ 2 så trenger jeg tips til bra hoteller/steder i Europa. Har jo ikke lyst til å dra på et rolig sted som ikke er fullt av barnefamilier på ferie og suden det er rett etterbryllupet vil vi jo bo et sted med en forholdsvis bra standard. Trenger ikke være et luksushotell, men litt standard må det jo være. At det er nære en bra strand er også et must. Hvis noen har noen andre anbefalinger eller tips som kan hjelpe meg i valgets kval mellom de to alternativene så tas de i mot med stor takk
ladylinn Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Nå er det på tide å ta en avgjørelse på hvor vi ønsker å dra på bryllupsreise, men jeg er veldig i tvil på hva vi ønsker. Står hovedsakelig mellom to alternativer: 1) Reise til Seychellene i 2 uker rett etter bryllupet (21. juni) – Seychellene er jo etter det jeg har skjønt en helårsdestinasjon 2) Reise på bare en 1 eller to ukers ferie til et land i Sør-Europa (mer eller mindre typisk charterferie) og så ta en 2 ukers "ordentlig" bryllupsreise til Mauritius i september – Mauritius er visstnok litt kjølig på kveldene i juni/juli. Vi er villige til å bruke ca. 30.000 kr per person på ferien(e), så prismessig så bør det bli ganske likt ettersom Mauritius er den del billigere enn Seychellene. Hvis vi velger alternativ 2 så trenger jeg tips til bra hoteller/steder i Europa. Har jo ikke lyst til å dra på et rolig sted som ikke er fullt av barnefamilier på ferie og suden det er rett etterbryllupet vil vi jo bo et sted med en forholdsvis bra standard. Trenger ikke være et luksushotell, men litt standard må det jo være. At det er nære en bra strand er også et must. Hvis noen har noen andre anbefalinger eller tips som kan hjelpe meg i valgets kval mellom de to alternativene så tas de i mot med stor takk Ving har egne hotell for voksne.. ingen barn tillatt.. mange av dem er spa resorts og er kjempeflott.. bare søk litt på Ving så finner du sikkert noe God tur!
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Star Tour har Blue Couples hoteller .kun voksne. Synes det er så fint i hellas.vi hadde sølvbryllup i høst og hadde veldig lyst å reise til øya Kefalonia.Landsbyen Foskardo skal vist være litt Venezia aktig. Dere kan bo i juniorsuite med frokost i 14 dager for 40,000 kr.hotel Emelisse er blu couples. PS,vis reiste ikke de da det var for kaldt i november men vi reiste til Kapp verde,øya Sal.fint hotell,men ørkenøy,og for mye bølger da.
ladylinn Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 http://www.ving.no/romantiskferie Se der du.. det er jo ment for romantiske ferier.. Eneste jeg har kjennskap til er Alcudiamar.. Kjempeflott der.. Hele Mallorca har mye å by på hvis man vil oppleve litt i tillegg til hverandre Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå