Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Rakel_*
Skrevet

off jeg har det skikkelig kjipt akkurat nå.

er gift og har det skikkelig bra med min mann, men jeg tenker SÅ mye på eksen min. jeg har ikke lyst å være utro, men har samtidig liksom lyst også! snakket med ham (eksen) er en dag og vi mimret om det fantastiske sexlivet vi hadde. vi bor heldigvis ikke i samme by, så blir vanskelig å realisere drømmene. men får bare dårlig samvittighet av ha dem i det hele tatt..

men er liksom redd for hva som hadde skjedd dersom jeg traff ham på byen en gang i fremtiden, det liksom ikke om jeg hadde klart å holdt meg unna..

elsker mannen min og kommer aldri til å gå fra ham, men skulle ønske jeg bare kunne hatt sex med eksen en eneste gang til..

noen andre som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner du forholdet med eksen, eller bare sexen? Ville du vært sammen med ham nå, hvis du kunne?

Skrevet

Vil du ødelegge ekteskapet ditt og leve med dårlig samvittighet resten av livet for èn opplevelse med en eks ?

Gjest Gjest_Rakel_*
Skrevet

nei jeg vil ikke ødelegge ekteskapet og jeg vet at jeg hadde fått så sinnsykt dårlig samvittighet. jeg kommer aldri til å gjøre noe med det. merker bare at jeg fortsatt er veldig svak for ham.

jeg kan ikke tenke meg å være sammen med ham nå som jeg er gift.. men tenker mye på hvordan det ville vært .. håper bare dette er en fase, og at jeg ikke kommer til å tenke på det lenge..

får bare tilbake den spenningsfølelsen når jeg snakker med ham.. og det er så sykt deilig med den følelsen..

Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet

Det handler vel mer om å STÅLSETTE seg.. det går ann å jobbe med slike fristelser, og begrave dem, hvis du virkelig prøver hardt nok. Tenk deg hvor sterkere det vil gjøre ditt nåværende forhold til mannen din for din egen del om du kommer seirende ut av denne fristelsen!

Skrevet

Det handler vel heller om at dersom man velger å tillate seg å snakke om den "fantastiske sexen" med eksen så har man allerede beveget seg inn på tynn is! Eller hva?

Skrevet

Jeg håper virkelig du klarer å la det være bare med snakket. For det er så fryktelig, fryktelig vondt å bli sveket av sin kjære. Det har jeg selv prøvd, og selv om det er mange år siden, har jeg sår etter det som begynner å blø hver gang jeg kommer borti temaet. (For å si det på en litt svulstig måte.) Og vet du hva? Det var ikke bare jeg som ble "utsatt for" utroskapen som led, men også mannen min. Den perioden han var utro, og tiden etterpå, er den verste perioden han har gått gjennom. Og hvis vi skal være riktig empatiske, kan jeg jo nevne at jenta han holdt på med, heller ikke hadde det særlig bra. Men det driter jeg for så vidt i, og det blir kanskje heller ikke det samme for din ex, hvis det bare er sex en gang det er snakk om. Men for the record - så hadde altså alle tre det helt forferdelig i vårt tilfelle!

Bry deg om mannen din. Bry deg om deg selv. Det blir sannsynligvis verre også for deg om du vikler deg inn i en utroskapssituasjon.

Skrevet

Hvorfor snakker du med en ex om sexen dere hadde før i det hele tatt? Leker med følelsene dine, det er det du gjør.

Gjest Gjest_Rakel_*
Skrevet
Hvorfor snakker du med en ex om sexen dere hadde før i det hele tatt? Leker med følelsene dine, det er det du gjør.

det var helt tilfeldig at vi kom inn på tema faktisk. og jeg visste ikke at jeg kom til å reagere sånn som jeg gjorde.

det var ikke sånn at vi snakket i detaljer, eller om hvor digg det var. snakket bare om at det var spennende når alt var så nytt!

Gjest Gjest_Rakel_*
Skrevet
Jeg håper virkelig du klarer å la det være bare med snakket. For det er så fryktelig, fryktelig vondt å bli sveket av sin kjære. Det har jeg selv prøvd, og selv om det er mange år siden, har jeg sår etter det som begynner å blø hver gang jeg kommer borti temaet. (For å si det på en litt svulstig måte.) Og vet du hva? Det var ikke bare jeg som ble "utsatt for" utroskapen som led, men også mannen min. Den perioden han var utro, og tiden etterpå, er den verste perioden han har gått gjennom. Og hvis vi skal være riktig empatiske, kan jeg jo nevne at jenta han holdt på med, heller ikke hadde det særlig bra. Men det driter jeg for så vidt i, og det blir kanskje heller ikke det samme for din ex, hvis det bare er sex en gang det er snakk om. Men for the record - så hadde altså alle tre det helt forferdelig i vårt tilfelle!

Bry deg om mannen din. Bry deg om deg selv. Det blir sannsynligvis verre også for deg om du vikler deg inn i en utroskapssituasjon.

jeg vil ikke havne i den situasjonen så jeg håper også virkelig at dette går over snart. tror bare jeg har fått litt panikken for å være så fastlåst, men det går nok over!

og jeg kunne aldri vært utro regelmessig. så det hadde i tilfelle blitt med den ene gangen som jeg hadde angret syyyyykt på!

vil ikke sette meg selv eller min kjære i den situasjonen!

tuusen tuusen takk for svar!!!

Skrevet

Så lenge det blir med å være uskyldig synes jeg personlig at det må være lov å fantasere litt. Utroskap er som sagt forferdelig, men litt fantasier må da saktens være lov? Alle har da "forbudte" tanker en gang i blant, uten at det må være en dødssynd.

Det jeg tror er lett når man kommer i slike situasjoner (være småkåt på en ekskjæreste f.eks.) er at man gjerne henger seg veldig, veldig opp i det - nettopp fordi det er "forbudt". Har opplevd noe av det samme selv - eksen gikk forbi og var heit - og jeg lot meg selvfølgelig merke av det. Det var ikke noe særlig, og jeg fikk så uendelig dårlig samvittighet. Det at jeg fikk så dårlig samvittighet for det, gjorde det svært vanskelig å ikke tenke på ham.

Ikke at det nødvendigvis er slik; men om noen ber deg om å ikke tenke på fiskeboller, hva tenker du på da, liksom?

Mitt poeng er; ting som egentlig er relativt uskyldige kan oppleves til å være en veldig stor sak - og bli mye verre på denne måten. Men det er ikke alltid det er helt slik, for noen ganger blir man oppriktig betatt også.

Jeg tror i hovedsak at det nok er uskyldig, men føles ille fordi det er så forbudt. Andre kan ha andre meninger, og jeg vet ikke egentlig så mye om saken - så det blir feil å si noe bombastisk. Kanskje er det likevel en tendens til dette fenomenet jeg nevner. Kanskje : )

Gjest Gjest_Rakel_*
Skrevet

åå det var faktisk utrolig godt å lese:)

for jeg tror jeg har det på akkurat denne måten..

tror jeg har det mye verre enn nødvendig fordi det er forbudt som du sier..

men det er jo samtidig det som er så spennende og tiltrekkende med det..

men det blir med følelsene, kjenner bare jeg blir litt mo i knærne når jeg ser ham..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...