Gjest prover Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hei jenter, Greia er: For en uke siden begynte jeg å teste etter EL. Streken ble tydligere og tydligere for hver dag som gikk, og til slutt - på mandag, viste den positivt: jeg ville få EL i løpet av 12-48 timer. Jeg hadde også EL-slim. Vi fikset det som kunne fikses... :kaffe: Dagen etter, altså på tirsdag testet jeg igjen for å sjekke om jeg fortsatt hadde positiv test... Men da var streken svakere. Jeg hadde altså ikke like mye av hormonet LH (heter det vel?) i kroppen lenger. Så lang er alt fint. Men! Problemet er at jeg har EL slim NÅ! Kanskje enda mer enn hva jeg hadde på mandag... What to do? Kan man ha EL-slim også etter eggløsningen? For i følge testene jeg tok skulle min eggløsning senest være over i går.... Kan det "henge igjen" EL-slim i skjeden noen dager etter EL...? Hm.... *tenke*
Gjest Revenka Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Det enkleste jeg tror du kan gjøre er å hoppe til sengs med mannen og helgardere deg. Hva du skal stole på vet jeg ikke. Er du sikker på at det er EL-slim og ikke rester etter sæden fra tidligere? Jeg er ikke sikker på om jeg klarer å skille mellom de to, for jeg fikk det jeg trodde var EL-slim samtidig som negativ EL test. Jeg helgarderer meg med sex så ofte som mulig
**Emma** Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Hos meg kom det også slim flere dager etter pos. EL- test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå