Gå til innhold

SMÅIRRITERT!


Solstrålen

Anbefalte innlegg

Jada, jada.. Sambo har "fikset" litt på pc'en (sånn halvveis ingeniøren som han er....) og har da klart å slette alle linkene som hadde med bryllupet å gjøre :kjempesinna: ARGH!!! Vet ikke om jeg er sinna eller fortvila egentlig!

MEN, alle mp3-filene er også borte, og jeg trenger et par av de SÅRT tilbake.. Har letet der vi fant dem sist, men de er tatt bort!!

Er det noen som har "Hymne på en bryllupsdag" sangen liggende?? Har teksten og notene, men trenger selve sangen (lå på vårt land sine sider før, men er borte nå)

Åååååååhhh, så frustrerende! ALT er borte! Gjett hvem som skal få høre det når han kommer hjem idag????? :frustrert: :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en liten følelse av at din kjære bør holde lav profil en stund...

Forøvrig kan han jo ha "gjemt" mp3-filene et annet sted på maskinen, mens han "mekka" på pc'en, det klarer nemlig min kjære...

Hør om han har lagret noe før han begynte å leke ingeniør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk,ja, disse mannfoka!

Lykkelig for at jeg har mig egen maskin, og NÅDE DEN som rører noe der!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst så har min kjære gjort akkurat det samme. Noe av Mp3 filene ligger fortsatt på maskinen men ikke halvparten av de engang er på pc'n lenger. I går fikk han nemlig et innfall om at han måtte oppdatere XP og vips så skjedde det noe slik at han måtte formatere hele pc'n på nytt. Gjett om jeg ble sur. :kjempesinna: Heldigvis så gikk det ikke utover gjestelisten med adresser for da hadde han blitt drept tror jeg.... Jeg har også skrevet ned alle melodiene og artistene på papir slik at jeg må "bare" begynne å laste ned 500 sanger på nytt.... Jeg var ikke særlig fornøyd jeg heller. Han skal nok få slite med dette han også....

Man kan trygt si at jeg vet hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solstrålen!!

God nyhet! :D Hymnen ligger fremdeles på Vårt Land sine sider!!

Søk på "kronprinsbryllupet", så får du det frem, både tekst, noter og mp3-fil!!

Gi beskjed hvis ikke du finner det, så skal jeg se hva jeg kan ordne.

Hilsen MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda den ligger der fortsatt

Vårt Lands' Hymne på en bryllupsdag

Hadde nesten samme opplevelse før mitt bryllup. (den gang) sambo hadde slettet ALT det jeg hadde med bryllup å gjøre. Dette var festprogram kirkeprogram, mp3 filene vi skulle bruke + + +. Dette skjedde vel 1 mnd før bryllupet og jeg trodde at 4 måneders arbeid var borte. Jeg ringte han på jobb og var sånn passelig forbanna :evil: ! Heldigvis hadde han bare flyttet dokumentene til en annen harddisk UTEN å gi meg beskjed. Selv om han ikke hadde noen ting å gjøre på min maskin så var jeg bare sjeleglad for at det ikke var borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, tusen takk... Dere er så skjønne! Jeg var inne på vårt land tidligere idag, men fikk ikke opp den siden med sangene på.. :roll: Sikkert bare en midlertidig miss.. jaja..

Heldigvis så er gjestelisten skrevet ut, og endel av det andre viktige er også i god behold.. Tror jeg skal holde en beskyttende hånd over hp'maskina noen uker fremmover ja! Blir ikke noe oppdatering og formateringer i den gården nei!

neida skarolinee, han hadde ikke flyttet noe, han bare trodde ikke det var så viktig, eller at jeg forsto at når han skulle "leke"og "fikse" pc'en så kunne sånne ting skje... Siste kommentaren sto DÅÅÅÅRLIG ann, skal jeg love! Lurer på hva de gjør på dette studiet han går på jeg.. Når de ikke lærer de å lagre og sånn, mener jeg..

Jaja, får bare begynne å lete igjen jeg da.. Etter sidene og filene osv :Gjesp:

Takk jenter! Dere er noen knupper :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borte i det samme, bare ikke i forbindelse med bryllupet. Tror han fant ut ganske tidlig i planleggingsfasen at det å røre ting som angikk bryllupet, var dumt - VELDIG DUMT.

Men jeg sikret meg, lagret alt på diskett (2-3 stykker) og på to pc'er.

Er ikke så dumt å ta ut de tingene man vet man trenger videre...! (men det er det vel kanskje litt sent å si..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Heldigvis er det jeg som er ingeniøren i huset, så hvis det er noen som fikler med PCen så er det bare meg... Så her har jeg heldigvis ganske bra kontroll... :D

Poenget er, hold mannfolka borte fra PCen deres...

Silje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget
:lol::hoho: Ja, nå må jeg virkelig le! Trodde det bare var min kjære som klarte sånne ting jeg! Kjenner meg virkelig igjen her! :hoho: Neida, stort sett så klarer han å lagre ting et eller annet sted før det skjer noe galt... Et tips til senere er å lagre ting utenfor maskina, på cd feks.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere hørt hva sikkerhetskopi er? Noe sånt som nerdene tar for å brife med? Nei, det er faktisk noe veldig praktisk og for noen ganske så livsviktig :oops:

Dersom du har noe som er så forferdelig viktig å ikke miste, ta en kopi av det! Om du legger det et annet sted på harddisken, på en annen harddisk eller brent ut på en CD er likegyldig - bare du har en kopi. Lag en egen katalog eller ei ega zip-fil med all sikkerhetskopi i og masse frustrasjon og sorg kan være unngått!

Selv tar jeg backup av alle bryllupsfilene både ut på CD og ut på nettet (utilgjengelig fra www) minst en gang i måneden, helst en gang i uka, som oftest en gang hver 14. dag.

Skulle jeg miste dette eller mailfila mi til Outlook, ville min verden ha rast sammen umiddelbart. Det er hjernen min, jeg har alt der!

Ellers er det en lett sak å lage flere profiler på PCen slik at deres kjære ikke får tilgang til de filene dere jobber med. Det har vi gjort her i heimen - på den PCen vi deler (til vanlig har vi hver vår laptop). De filene som min kjære ha tak i, har jeg delt ut slik at han både kan få se og endre på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...