Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det noen som vet hva sperregrensene på et bankkort er? Om det er et visst beløp man kan bruke i uken/måneden? Jeg finner det ikke i papirene mine noe sted, ei heller på bankens nettsider. Det er et vanlig bankkort, men bankaccept (eller hva det nå heter) og visa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Del Skrevet 7. februar 2008 Tror det kan variere litt fra bank til bank. Vi har Skandiabanken og har en uttaksgrense på 9900,- i uka. Men så vidt jeg vet kan vi betale med kortet i butikkene etter at uttaksgrensa er nådd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 7. februar 2008 #3 Del Skrevet 7. februar 2008 Kortet mitt har grense ved kontantuttak på 9.900,- pr 4 rullerende dager når jeg er i Norge, og 12.500,- pr 7 dager når jeg er i utlandet. Utover det kan den enkelte minibank ha lavere uttaksgrense. Ingen grense annet enn disponibelt beløp på konto ved varekjøp. Om dette gjelder alle debetkort vet jeg ikke, men det gjelder hvertfall begge kortene mine som jeg har i to forskjellige banker. Hvis du går inn på hjemmesiden til banken din finner du det sikkert der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Del Skrevet 7. februar 2008 I banken min tror jeg det er 20000 over 4 dager i kontanter, og enkeltkjøp over 40000 må godkjennes individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Del Skrevet 7. februar 2008 Har du kikket på bankens nettsider? Dersom du ikke finner det der, så ring kundeservice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Del Skrevet 7. februar 2008 Takk for svar. Det står ikke noe om det på banken nettsider, nei, ikke noe i papirene fra banken som fulgte med kortet heller. Kundeservicefolkene i banken er så utrivelige at jeg ikke vil ringe dem, og sender jeg mail får jeg svar til neste helg hvis jeg er heldig... Gah... Nesten synd de gir meg så god rente, ellers skulle jeg byttet bank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 7. februar 2008 #7 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det noen som vet hva sperregrensene på et bankkort er? Om det er et visst beløp man kan bruke i uken/måneden? Jeg finner det ikke i papirene mine noe sted, ei heller på bankens nettsider. Det er et vanlig bankkort, men bankaccept (eller hva det nå heter) og visa. I min bank er det en beløpsgrense på 50000,- per 4 dager. Inntil 9900,- av disse kan tas ut i minibank. Dette er vanlige beløpsgrenser på visakort i flere banker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. februar 2008 #8 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Tråden er ryddet. Reglene. Arwen (mod) Endret 8. februar 2008 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå