Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 7. februar 2008 #1 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei skal møte en fra nettet i helgen...merker at jeg får vondt i magen bare av å tenke på det.. Er det lurt å komme først eller sist? Tenk om dette er noe han gjøre "hele tiden".... hum... har ikke skrevet så mye heller, så vet ikke om vi har så mye felles.... tviler på at det blir noe mer, men han var søt... og hufff...nå blir jeg 14 igjen... Noen her som har møtt en fra nette ansikt til ansikt? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Del Skrevet 7. februar 2008 Lett å si, men prøv å ikke legg for mye i det, ikke la din verden stå eller falle med denne daten. Og ikke tenk taktisk på noen som helst måte. Du kommer på tiden, helst presis. Tenk på at du kun skal ta en kaffe/øl med en gammel bekjent, det har iallefall hjulpet meg. Men bestem deg på forhånd for å ha en god grunn til å bryte opp og gå hjem, hvis det overhode ikke funker mellom dere. Hvis det blir såkalte pinlige pauser mellom dere, så kan du jo spørre ham noen spørsmål. De fleste liker å snakke om seg selv og sine interesser. Lykke til!. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 7. februar 2008 #3 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har, flere ganger, men det har bare vært vennskapelig, ingen date. Så da var det kanskje lettere og mindre "alvorlig". Var forsåvidt hyggelig, litt merkelig i begynnelsen, men hyggelig. Ikke noe farlig =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 7. februar 2008 #4 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg traff kjæresten min på irc, og etter ca en mnd snakket vi sammen på telefonen og omtrent to mndr senere møttes vi. Jeg var selvsagt dødsnervøs, men også veldig sikker på at det kom til å gå bra. Det er sikkert veldig annerledes når det er noen man ikke kjenner så godt, det hadde jeg aldri turd. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *nurket* Skrevet 7. februar 2008 #5 Del Skrevet 7. februar 2008 Slik du tenker minner meg veldig om vi aller første date med noen fra nettet. Vi hadde kun sendt noen brev frem og tilbake. Vi visste ikke så mye om hverandre, men avtalte å møtes på en restaurant. Jeg valgte å være der først. Fordi jeg ikke ville være den som saumfarte lokalet for å se om jeg fant han. Jeg var så sinnsykt nervøs. Var livredd for at vi ikke hadde noe å prate om. Men når han først kom, så gikk det veldig greit Spiste, drakk og koste oss. Lykke til. Prøv å ikke tenk så mye over det. Ikke legg for mye i det. Kanskje blir det ikke noe mer. Men man kan ha en hyggelig kveld for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy8808 Skrevet 7. februar 2008 #6 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg snakket med en person i 1,5 måned før jeg besøkte ham.. (bodde et stykke unna). Vi har nå bodd sammen i et år! Synes det er rart at dere velger å møtes før du vet om dere har noe tilfelles? Det ville ikke jeg orket.. grunnen til at vi møttes var at vi følte vi passet sammen og at vi hadde noen felles intresser.. og vi er også ganske like har vi funnet ut, så mulig vi "forsto" ganske fort at den andre var rett person? Lurt at dere velger å møtes ute, tryggere samtidig som dere får snakket sammen og finne ut om dere virkelig har noe til felles. Ha med mobil og si på forhånd at.. søstera di skal føde eller lignende. Så kan du stikke fort uten dårlig samvittighet om du føler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussetrollet Skrevet 7. februar 2008 #7 Del Skrevet 7. februar 2008 Skjønner godt at du er nervøs, det var jeg også første gang jeg traff en mann jeg hadde møtt på nettet. Din innstilling er viktig - bestem deg for å ha det hyggelig, uansett hvordan han er! Ikke tenk på om han har møtt mange før eller ikke, bare finn ut om du liker han nok til å bli bedre kjent med han. Selv har jeg ikke møtt mer enn to, og med begge fant jeg ut veldig raskt om det kunne bli noe mer eller ikke. Jeg synes det er best å komme sist (men presis), men det er mest fordi jeg hater å vente. Personlig synes jeg det er greit å møte folk ansikt til ansikt ganske fort, hvis ikke er det veldig lett at man bygger opp forventninger som ikke vil bli møtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 7. februar 2008 #8 Del Skrevet 7. februar 2008 Synes det er rart at dere velger å møtes før du vet om dere har noe tilfelles? Det ville ikke jeg orket.. grunnen til at vi møttes var at vi følte vi passet sammen og at vi hadde noen felles intresser.. og vi er også ganske like har vi funnet ut, så mulig vi "forsto" ganske fort at den andre var rett person? Det synes jeg også er rart, men det er kanskje fordi jeg er såpass sjenert at jeg aldri i verden ville turd å treffe noen jeg ikke kjente litt fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginajannoo Skrevet 7. februar 2008 #9 Del Skrevet 7. februar 2008 Det skal jeg også snart For første gang... SPENNENDE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå