Gå til innhold

Jente/Guttebesøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dine barn (eller tenåringer) ha venner av det motsatte kjønn på besøk? Får de være alene på soverommet?

Får de overnatte?

Hva synes du om foreldre som nekter barna sine å ha venner av det motsatte kjønn på besøk? Er det vanlig i Norge?

Ser det er vanlig i en del amerikanske tv-serier, er det vanlig i USA?

Hva synes du om at dine barn (under 12) bader naken med det motsatte kjønn?

Hva med at tenåringen bader naken med det motsatte kjønn? Er det greit eller ikke?

Er det noe forskjell på badekar og baseng, eller er alt greit eller ikke greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine unger har besøk av sine venner når de vil. Jentevenner og guttevenner.

De kan ha venner på overnatting. Når de var yngre var det ofte venner av motsatt kjønn. Nå som de er tenåringer har det ikke vært spørsmål om å ha noen av motsatt kjønn på overnatting. Enda.... :)

Jeg hadde ikke tillatt nakenbading. Nakenhet er selvfølgelig helt naturlig men det er også konsekvensene. Hormoner og nakne kropper kan lett utvikle seg til mer enn bading.

Jeg hadde begynt å lure hvis mine barn kom hjem og sa at de hadde praktisert nakenbading hos venner.

Skrevet

Selvfølgelig får de ha venner av det motsatte kjønn på besøk. Å nekte dem det synes jeg ville vært fullstendig irrasjonelt.

Når det gjelder overnatting med kjæreste ville jeg synes det var greit dersom de hadde vært sammen en stund og var trygge på hverandre, samt informert om viktigheten av prevensjon.

Når det gjelder de andre spørsmålene dine tror jeg barnet/ungdommen ville regulert det fint selv, alt etter hva h*n var komfortabel med.

Skrevet

Det har ikke vært et tema med overnatting av en av motsatt kjønn hos oss de siste 7-8 årene, men ettersom barnet er 17 regner jeg med at spørsmålet kommer snart.

Så lenge foreldrene til den andre parten er informert og enige, ser jeg ingen grunn til å nekte overnatting, ting skjer ikke bare om natten.

Skrevet
Det har ikke vært et tema med overnatting av en av motsatt kjønn hos oss de siste 7-8 årene, men ettersom barnet er 17 regner jeg med at spørsmålet kommer snart.

Så lenge foreldrene til den andre parten er informert og enige, ser jeg ingen grunn til å nekte overnatting, ting skjer ikke bare om natten.

Dette er et veldig godt poeng!

Ting skjer faktisk ikke bare på natten. ;)

Skrevet
Får dine barn (eller tenåringer) ha venner av det motsatte kjønn på besøk? Får de være alene på soverommet?

Får de overnatte?

Hva synes du om foreldre som nekter barna sine å ha venner av det motsatte kjønn på besøk? Er det vanlig i Norge?

Ser det er vanlig i en del amerikanske tv-serier, er det vanlig i USA?

Hva synes du om at dine barn (under 12) bader naken med det motsatte kjønn?

Hva med at tenåringen bader naken med det motsatte kjønn? Er det greit eller ikke?

Er det noe forskjell på badekar og baseng, eller er alt greit eller ikke greit?

- Når man er tenåring vil jeg si det er vanlig å ha venner av det motsatte kjønn, og hvorfor skulle noen nekte barna det? Herregud.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...