Concertina Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har funnet etpartre kjoler fra Alfred Angelo som jeg kunne tenkt meg, jeg kan bestille de (både selv via nettet og via Divakjoler), men jeg skulle så gjerne ha prøvd de, evt sett på kjoler fra produsenten for å se kvalitet på stoff etc. Har bare funnet to brudesalonger via googling, den ene er i Arendal og den andre i/på Isdalstø, altså ikke akkurat rett utenfor døra... Noen som vet om noen andre salonger? Lurer også på om noen vet om kjoler i omtrent samme stilen som jeg evt kan prøve: Modell 1831 fra Casablanca Bridal. De føres visst ikke overhode i Norge slik at å prøve den blir vanskelig - men jeg er usikker på om overdelen vil passe til meg så om noen har tips til lignende kjoler som kan prøves så hadde jeg blitt glad! (synes stoffet og baksiden på kjolen er nyyyydelig) Modell 1148 fra Alfred Angelo ( bakfra ) - denne tror jeg vil passe uansett, den er ikke så spesiell som den andre, men kunne vært kjekt å prøve noe liknende likevel. De andre kjolene fra Alfred Angelo er helt enkle stroppeløse kjoler så de er ikke så vanskelige å se for seg. (...jeg tror aldri jeg blir ferdig med å titte på kjoler, det er jo en haug jeg synes er fine og i forskjellige stiler )
Bluespirit Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 jeg er også på jakt etter Alfred Angelo modell 1139 i cobolt i hvertfall lyst på en kjole som har blå detaljer i seg, (tror jeg skal ha det som tema) Men vil jo helst prøve da, men har jo god tid enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå