Gjest Gjest_kristine_* Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 hei alle sammen:) jeg er en av mange jenter som vil stramme litt opp her og der, og gjerne ta av noen overflødige kilo! jeg er 20 år og veier drøyt 65 kilo. etter julens gode inntak av mat og goder, føler jeg at alt bare henger på meg. all fett samles på rompe og lår, og det er disse delene jeg vil stramme opp og gjøre slankere jeg har alltid vært en flink aktiv jente som har trent mye på helsestudio. trente så og si hver dag i et år, og gikk bare ned 5 kilo da det stagnerte!! jeg har nå hatt ett opphold på 6 mnd, og vil gjerne begynne igjen. jeg spiser variert og prøver å ha sunne retter hver dag, og koser meg heller litt i helgene;) men hvordan kan jeg øke vekttapet? syns 5 kilo på 12 måneder er litt umotiverende, og derfor trenger jeg deres råd om hvordan dette kan gjøres mest mulig effektivt! takker for alle gode råd på forhånd, og ha en flott dag:)
Gjest Bolledeig Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Hvis du er flink å trene, ligger forbedringspotensialet på tallerkenen din. Enkelt og greit. Spesielt når du trener hver eneste dag. Du får heller finne deg i å kose deg litt mindre i helgene, og være enda litt strengere i hverdagen Vær kjedelig, og tell kalorier i en periode. Et underskudd på ca 500 kalorier er optimalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå