Gjest Sommertid Skrevet 11. februar 2011 #21 Skrevet 11. februar 2011 Litt out of topic, men jeg har en kompis som pleier å sperme på tannbørstene til jenter han er hos (uten at de vet det). Han har også sperma oppi dippen til venninnene til søstra hans. Hva synes dere om dette? Han ahdde verken fått brukt badet eller kjøkkenet mitt for å si det slik.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2011 #22 Skrevet 11. februar 2011 Jepp,ansiktsmaske er sikkert bra men går det an å bruke som pålegg også? Noen som har prøvd? :gjeiper: Jo jøss, skikkelig digg om en smør et tynt lag bringebærsyltetøy på toppen.
Gjest HunterLady Skrevet 11. februar 2011 #23 Skrevet 11. februar 2011 ville ikke overrasket meg om han ga deg, sin venn, ekstra pålegg under salamien uten at du vet det. Jeg er ikke fan av majones og dressinger, så ingenting skal under min salami. Og nei, den vennen får ikke nærme seg verken kjøkkenet eller badet mitt!
Gjest celina Skrevet 15. februar 2011 #24 Skrevet 15. februar 2011 Deler spermen med typen. Han spruter meg i munnen. Så kliner vi etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå