Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Noen som vet? Har masse digitaslebilder jeg vil ha som papirbilder. Men siden det er så mange, hadde det vært fint om det var en plass det ikke var så dyrt og kvaliteten er okay. Hva med de nettbutikkene, Trifca eller hva det heter. Noen som vet om det er bra billedkvalitet fra de, kontra en fotobutikk?
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 postfoto.no er billige og kjempe bra
Susan Sto Helit Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 elkjøp.no er best i test. Billige og bra!
Sunbird Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har brukt både www.fotoknudsen.no og www.minebilder.no. Vet ikke hvordan de er på pris,men jeg har prøvd å følge med litt på når de har kampanjer. Er i hvertfall fornøyd med kvaliteten på det jeg har fremkallt.
knudz3n Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Bruker eurofoto. Anbefales! Skriver under på denne.. Dårlig erfaring med elkjøp i allefall
Susan Sto Helit Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Skriver under på denne.. Dårlig erfaring med elkjøp i allefall Jeg har veldig god erfaring med både elkjøp og japanphoto.
Wonders Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 elkjøp , 50 øre bildet. De bruker litt lang tid , da labben de bruker ligger i Danmark.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Foto Knudsen har kampanje nå med 0,50 pr bilde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå