Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Opptil flere ganger den siste måneden har jeg, fått god kontakt med noen damer på utesteder. Etter som tiden har gått... kanskje et par timer med sporadisk kontakt med dem. Så tenker jeg - ok "lets make a move" da sier har jeg sagt rett ut "jeg har lyst til å kysse deg" eller "jeg har lyst på deg" vet det er direkte å si så det, men når de viser interesse over tid, så tar jeg sjanges på å si det rett ut... Men det har ikke falt i god jord... Men hva skal jeg si for å ikke skremme dem unna? Er ikke no vits i å tørrprate hele kvelden... Så klart greit å bli kjent med dem, men når man er på ferie og begge viser tydelig interesse, så må man jo få et svar etterhvert...
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Opptil flere ganger den siste måneden har jeg, fått god kontakt med noen damer på utesteder. Etter som tiden har gått... kanskje et par timer med sporadisk kontakt med dem. Så tenker jeg - ok "lets make a move" da sier har jeg sagt rett ut "jeg har lyst til å kysse deg" eller "jeg har lyst på deg" vet det er direkte å si så det, men når de viser interesse over tid, så tar jeg sjanges på å si det rett ut... Men det har ikke falt i god jord... Men hva skal jeg si for å ikke skremme dem unna? Er ikke no vits i å tørrprate hele kvelden... Så klart greit å bli kjent med dem, men når man er på ferie og begge viser tydelig interesse, så må man jo få et svar etterhvert... Hvis det eneste du er ute etter er et ONS, så er det jo greit nok. Men det er faktisk ikke alle kvinner som er på byn som er ute etter dette. Det finnes, tro det eller ei, folk som snakker med andre for å hygge seg, og kun er interessert i å snakke, eller å finne en venn. Ikke sex. Jeg er en av disse. Hadde noen sagt noe slikt til meg som du sier, så hadde jeg sett foraktfullt på dem og gått min vei.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Hvis det eneste du er ute etter er et ONS, så er det jo greit nok. Men det er faktisk ikke alle kvinner som er på byn som er ute etter dette. Det finnes, tro det eller ei, folk som snakker med andre for å hygge seg, og kun er interessert i å snakke, eller å finne en venn. Ikke sex. Jeg er en av disse. Hadde noen sagt noe slikt til meg som du sier, så hadde jeg sett foraktfullt på dem og gått min vei. Det kan jeg forstå, tyder jo på at jeg bare er ute etter kroppen deres da. Jeg ser den... Det som er, er at når jeg ser og begynner å prate med en dame, og jeg tiltrekkes av henne, vil jeg ikke bare gå. Men som sagt jeg ser den... Sist gang fikk jeg avslag, men vi tok hverandre i hånden å sa det var hyggelig å møtest. Takk for svar. Jeg ble litt klokere nå og kan se det fra en annen vinkel.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Er du kun interessert i noe fysisk da? Og at det skal skje første kvelden dere treffes? Hvis du er ute etter å få treffe noen flere ganger, hvorfor må du da begynne med slibrigheter (som er det jeg synes slike kommentarer er)? Du antyder jo at du bare er ute etter et ligg på den måten. Hvis du vil treffe noen flere ganger, kan du ikke bare si noe som at du synes de er hyggelige og gjerne vil treffe dem igjen en gang? Spørre om de kunne tenke seg å ta en kaffe eller noe en dag? Jeg blir ihvertfall fornærmet og synes det er ekkelt når jeg får slike kommentarer. Jeg er -ikke- ute etter noe ons.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg skjønner nå at jeg har driti meg ut flere ganger når jeg har møtt noen jeg liker. Ok, førstinntrykket er utseende, når begynner å prate med henne og er utenbys, så vil jeg bare vise at jeg er interisert. Ja, jeg ga nummeret mitt til henne jeg møtte i kveld. Så da får vi se. Er du kun interessert i noe fysisk da? Og at det skal skje første kvelden dere treffes? Hvis du er ute etter å få treffe noen flere ganger, hvorfor må du da begynne med slibrigheter (som er det jeg synes slike kommentarer er)? Du antyder jo at du bare er ute etter et ligg på den måten. Hvis du vil treffe noen flere ganger, kan du ikke bare si noe som at du synes de er hyggelige og gjerne vil treffe dem igjen en gang? Spørre om de kunne tenke seg å ta en kaffe eller noe en dag? Jeg blir ihvertfall fornærmet og synes det er ekkelt når jeg får slike kommentarer. Jeg er -ikke- ute etter noe ons.
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Det er vel mye heller bedre å si at du er interessert i å bli bedre kjent med dem? Men om det kun er knull som står i dine tanker, så vil jo det være å lure dem
la Flaca Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Spenningen blir jo helt borte når du er så direkte! For alt du vet er disse damene du har kommet i kontakt med også åpne for en ons. med deg. Men når man får det servert oppi fleisen på den måten er det veldig lite attraktivt og sexy, direkte avtennende. Ihvertfall syns jeg det. Det er ikke lurt å sette ord på sånt, blir så kjedelig og opplagt da.
Gjest en som du hater Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Opptil flere ganger den siste måneden har jeg, fått god kontakt med noen damer på utesteder. Etter som tiden har gått... kanskje et par timer med sporadisk kontakt med dem. Så tenker jeg - ok "lets make a move" da sier har jeg sagt rett ut "jeg har lyst til å kysse deg" eller "jeg har lyst på deg" vet det er direkte å si så det, men når de viser interesse over tid, så tar jeg sjanges på å si det rett ut... Men det har ikke falt i god jord... Men hva skal jeg si for å ikke skremme dem unna? Er ikke no vits i å tørrprate hele kvelden... Så klart greit å bli kjent med dem, men når man er på ferie og begge viser tydelig interesse, så må man jo få et svar etterhvert... ja særlig flaks for deg at det ikke har falt i god jord, ellers så hadde det vært helt på trynet! lissom, på ferie? begge viser interesse?? og viser interrese over tid? ehh..hva slags interesse? er du sikker på at du ikke har misforstått litt mr.?? nr ditt til henne du møtte ikveld lissom :kaffe:
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Opptil flere ganger den siste måneden har jeg, fått god kontakt med noen damer på utesteder. Etter som tiden har gått... kanskje et par timer med sporadisk kontakt med dem. Så tenker jeg - ok "lets make a move" da sier har jeg sagt rett ut "jeg har lyst til å kysse deg" eller "jeg har lyst på deg" vet det er direkte å si så det, men når de viser interesse over tid, så tar jeg sjanges på å si det rett ut... Men det har ikke falt i god jord... Men hva skal jeg si for å ikke skremme dem unna? Er ikke no vits i å tørrprate hele kvelden... Så klart greit å bli kjent med dem, men når man er på ferie og begge viser tydelig interesse, så må man jo få et svar etterhvert... Du gjør damene flaue. Det beste er vel å bare be de med seg på nachspiel eller be om tlf. nr.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Du gjør damene flaue. Det beste er vel å bare be de med seg på nachspiel eller be om tlf. nr. Jeg er helt enig. Også enig i det en sa over her, om at det tar vekk all spenninga når man sier det så dirrekte. Er du ute etter ONS gjør som over, er du ute etter mer gjør som Mysticgirl sier og si at du gjerne vil treffe henne igjen/bli bedre kjennt eller noe. "jeg har lyst på deg" blir så inderlig flau klisje i mine ører i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå