Gjest AnneShirley Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 I dag våget jeg meg på vekta igjen for første gang i år og jeg var lettere enn da jeg tok juleferie... Så januar-innsatsen har monnet. Jeg har fremdeles igjen en 5-6 kg jeg BØR ta av (jeg har veldig smal benbygning, så jeg hører ikke til i den øvre skalaen av BMI), og kunne gjerne gått ned 10 kg til også for den saks skyld. MEN det er likefult en veldig herlig "delseier" å ha karret seg under "BMI-grensen". Jeg har holdt på i 13 måneder og gått ned til sammen ca 17-18 kg. Etter så lang tid begynner den nye livsstilen å "sette seg", så jeg har absolutt håp om å gå ned mer før sommeren.. Jeg vil takke alle her på KGs kostholds og treningssider for god inspirasjon!
Munachimso Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Flink du er! Kan tenke meg det merkes på formen og og ikke kun på vekta
Gjest AnneShirley Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Takk for "skryt".. Jeg er stolt selv også Kan tenke meg det merkes på formen og og ikke kun på vekta Ja, det skal være sikkert og vist.. For ikke å snakke om selvsikkerheten i treningssituasjoner.. For et år siden var trening kjempeflaut, nå er det dagligdags
ehv61 Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Kjemeflott Du har all grunn til å være stolt av deg selv
Kodax Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har... 18.3 i BMI, det er undervektig det ;O Jeg har nesten hanker tilogmed. O_o
Grønt blad Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer! Du har all grunn til å være stolt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå