Gjest Iselina Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hei! Jeg har problemer med sensitiv hud, og har hatt litt rødprikket hud nederst på legger og lår så lenge jeg kan huske....husker ikke om det var der før jeg begynte å barbere leggene, men de blir ikke helt borte selv om jeg ikke barberer leggene på lenge heller.. Jeg har kun prøs barbering med høvel og epilator. Synes det er tungvint å barbere hver dag, som jeg må hvis jeg vil ha glatte ben hele tida, så derfor røvde jeg meg på epilering. Da ble jeg imidlertid veldig rødprikket etterpå, selv om dette dempet seg etter 1-2 døgn. Det jeg lurer på er om noen kan tipse meg om hvordan jeg bør fjerne hår på leggene? Jeg vil helst at hårene skal være borte lengst mulig, men det er mye viktigere at beina har fin hud, så er det barbering som må til så gjør jeg det. Men finnes det noen kremer/oljer jeg bør smøre på før og/eller etter barbering??? Bør jeg f.eks ta en peeling en gang i uka eller noe??? Håper veldig på svar da disse røde prikkene sjenerer meg veldig, håper det er noen der ute som vet hva som kan hjelpe meg med dette!? På forhånd takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå