amles Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Noen som kan anbefale et fint solpudder, som har litt kalde farger? Hamstret Guerlain sitt "Sunset Celebration" den sommeren det var på markedet, men nå klarte jeg knuse det siste jeg hadde (samlet det opp i en boks da) og da må jeg ha noe nytt. Liker ellers ikke Guerlain sine solpudre da jeg synes de er for oransje.. Har også ModelCo sitt, men det er litt kjedelig og gir ikke den rette gløden.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg liker Bronze Goddess fra Estee Lauder, faktisk i farge nummer 1. Det er ikke så lyst som det høres ut, og går mer mot rosa/beige, noe jeg synes balanserer ut hudtonen min på en naturlig måte. Det har bittelitt skimmer i seg, selv om det heter noe med "matte".
Mischa Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 (endret) NARS Laguna er et veldig populært solpudder. Fargen er mer askebrun enn oransj så det ser mer naturlig ut. Ganske matt texture men med bittelitt skimmer, men ikke glitrende som de fleste andre solpudder er. Endret 7. februar 2008 av Mischa
amles Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 Takk! Da skal jeg sjekke ut begge to..
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Er det ingen av dere som har testet Helena Rubinstein sitt solpudder? Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe det neste gang, har hørt at det skal være3 veldig fint, gi en fin glød, å ikke være så orange.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Jeg bruker Chanel sitt solpudder og er veldig fornøyd med det, kun en anelse shimmer i det, men ikke for mye til at det ikke kan brukes til hverdags. Ikke blir det oransj heller!
kitekatt Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Jeg bruker Bodyshop sitt Solpudder og det er helt matt og ikke orange i det hele tatt. Veldig fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Beach Babe fra Pure Luxe Flott til lys hud og ikke oransje i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå