Fam Skrevet 6. februar 2008 #1 Del Skrevet 6. februar 2008 En lang og tøff kamp mot kreften er over, Tone Elisabeth døde i kveld....GjørEnForskjell Hvil i fred Tone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 6. februar 2008 #2 Del Skrevet 6. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. februar 2008 #3 Del Skrevet 6. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Del Skrevet 6. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 6. februar 2008 #5 Del Skrevet 6. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Del Skrevet 6. februar 2008 Å så trist. Jeg leste den bloggen/hjemmesiden for bare to dager siden, og syntes de var så tapre. Håper mannen hennes har mange som slår ring rundt ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 6. februar 2008 #7 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg fulgte med i dagboken hennes helt siden nettsiden ble opprettet. Hun var en veldig tøff jente/dame og Espen var helt utrolig støttende hele veien. Kondolerer til familie og venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 7. februar 2008 #8 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) En utrolig flott nettside de to flotte personene TONE og ESPEN har laget,til glede og sorg for mange. Forferdelig trist å lese,en lang kamp er over for Tone,og Espen har mye igjen,håper nå folk slår en ring om Espen og gir han den støtten,trøsten og kjærligheten han trenger. Lys tenningen uten for sykehuset var jo så flott gjort og Tone fikk med seg d viktige her i livet,hun hadde vilje til siste slutt. Döden betyder ingenting Jag har bara dragit mig tillbaka till ett annat rum. Jag är jag, och Du är du. Allt vi var för varandra, det är vi fortfarande. Kalla mig vid mitt vanliga namn. Tala till mig sådär som du alltid gjort. Ändra inte Ditt tonfall, Håll sorgen borta från din röst. Endret i henhold til reglene Pasha mod Fred over ditt minne Tone,du brenner i våre hjerter og er blitt en lysende stjerene på himmelen Endret 7. februar 2008 av Pasha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 7. februar 2008 #9 Del Skrevet 7. februar 2008 Så forferdelig trist :gråte: Hun var så tapper.. Espen også! Håper familien får den støtten de trenger i denne vanskelige tiden,og måtte Tone få det bedre der hun kommer..Kondolerer til alle som kjente Tone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalorina Skrevet 7. februar 2008 #10 Del Skrevet 7. februar 2008 Så trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2008 #11 Del Skrevet 8. februar 2008 For ei flott dame. Hvil i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2008 #12 Del Skrevet 8. februar 2008 For ei flott dame. Hvil i fred. en engel i himmelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 95BAAE Skrevet 8. februar 2008 #13 Del Skrevet 8. februar 2008 Mitt hjerte sørger med hele familien. Historien er så ufattelig tapper - så ufattelig levende. Jeg skal ikke vente med å leve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #14 Del Skrevet 9. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. februar 2008 #15 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Endret 17. februar 2008 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashing Skrevet 23. februar 2008 #16 Del Skrevet 23. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvin Skrevet 24. februar 2008 #17 Del Skrevet 24. februar 2008 tenner et lys for Tone Elisabeth og hennes nærmeste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. mars 2008 #18 Del Skrevet 23. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå