pinkybride Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Vi har kanskje tenkt å ha muserende martini asti til velkomstdrink. Sigermor synes denne er god en en muserende de fleste kan like (hvertfall damene). Men denne er jo en søt muserende og jeg har lest at man bør ha en tørr eller halvtørr som apretif slik at man ikke blir tung i magen? Hva synes dere? Blir den kvalmende? Hvilken hadde dere til deres bryllup?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Vi hadde Martini asti som velkomstdrink og har bare for skryt for det.
Rosalie Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Smaken er vel som baken - veldig delt. Selv blir jeg kvalm bare ved tanken på Martini Asti, men så kan jeg heller ikke fordra søte viner eller billig (og etter min mening dårlig) musserende.
No Shorty Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 jeg synes nå ikke martini astien er sååååååååå søt egentlig... klemmm...
100%svevende Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg hadde gått for tørr(kanksje halv tørr), men det er fordi jeg ikke liker søte viner til annet enn dessert Men det viktigste er at det er noe dere liker!! Det er jo tross alt deres dag!
Alyssa Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Alle liker vel det ikke samme hva dere velger? Gå på polet og be om råd der. Der er det flinke folk som vet hva de driver med.
mia83 Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Dere bestemmer! De som evt ikke liker det, har jo muligheten til å velge den alkoholfrie velkomstdrinken?? Det er flere ganger jeg har vært på sammenkomster der jeg ikke har likt velkomstdrinken, men det er vel egentlig ikke vertskapets problem??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå