Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. mai 2003 #81 Del Skrevet 3. mai 2003 Hva er en snill mann? En som føyer seg hele tiden og ikke har krav til egen interesse eller velvære? Eller en som faktisk setter grenser, gjør ting som kanskje ikke alltid er godt likt? Det blir fort litt kjedelig i et forhold om man ikke skal kunne være to enkeltindivider med egne meninger og egne ønsker. Noe utfordring søker man vel, bevisst eller ubevisst. Når det gjelder mitt eget valg av livsledsager, så har jeg valgt nettopp en person som kan si imot meg, krangle med meg når hun er uenig, og som ikke føyer seg når jeg er teit eller uomtenksom. Man skal ikke få kjærlighet, man skal fortjene den. Eneste måten man gjør det, er ved å være den personen man er, og kunne stille opp for hverandre uten at det skal bety at man fornekter sine egne meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 3. mai 2003 #82 Del Skrevet 3. mai 2003 Jepp, Wild. Omtenksomhet er for meg ikke å "leke" enig når du vet det er galt, ikke å gi en klem der et slag i trynet egentlig er på sin plass. Omtenksomhet vil jeg ha, og omtenksomhet gir jeg - men jeg definerer det som å stille krav til den andre, og til seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. mai 2003 #83 Del Skrevet 5. mai 2003 Veldig enig med WildThing!!! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå