Gå til innhold

Snille gutter - hvorfor vil ikke dere jenter ha oss?

Fremhevede innlegg

Gjest dorian
Skrevet

:ler:

Bankraner, det har jeg ikke tenkt på. Lover du at det hjelper, altså?

Hvor lang tid beregner man etter et bankran før damene surrer rundt en?

Jeg plar også være ganske snill (og flink), men nå har jeg ikke tid.

Til å være snill, da.

Vil vel også stille spørsmål ved at å være snill er det samme som å henge fast i dama med borrelås?

Er snill det samme som uselvstendig, kanskje? :sjarmor:

dorian - alltid snill mot de snille

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Syns dette er en tullete diskusjon. Som andre sier: Hva menes med snill og slem?? Og du snille som startet tråden: Hvilke kategori dame er det du vil ha (men som du ikke kan få)? Og: Hva gjør du for å få dame? Venter på at de skal oppdage deg og sjekke deg opp? Kanskje dine "slemme" kamerater får flere damer enn deg fordi de er mer pågående/viser mer interesse?

De fleste jenter vil vel ha en snill mann, men at du er snill er vel ikke nok i seg selv? Det må være noe mer. (eks. er det ikke så dumt å "tenne" seksuelt på hverandre :wink: ) Så: Jeg tror at hvis du ikke får deg dame, er det ikke pga at du er så snill, snarere på tross av. (det er nok noe annet "feil" med deg :wink: )!

Skrevet

Er det bare jenter som faller for slemme gutter da? Jeg synes gutter faller for slemme jenter også jeg! Har selv opplevd å være den gode venninnen for flere gutter jeg - "Du er så morsom", "kan snakke med deg om alt" - mens de de virkelig falt for var de "slemme" jentene - de utro eller de lettere hysteriske. Forskjellen er bare at gutter er så mye flinkere til å klage på dette: "Alle jenter vil bare ha drittsekker, derfor har ikke jeg kjæreste".

Kjenner meg igjen i Sofias beskrivelse, har vært sammen med min kvote slemminger. Nå er jeg sammen med en snill, men ikke kjedelig mann, som behandler meg med respekt og ømhet. For meg handlet dette om å innse at jeg fortjente en snill kjæreste, at ingen skulle ta meg for gitt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg lover.. Kriminell OG rik! Etterhvert man du nok skyfle senga rein for ungjenter for å si det med Martin Schanke. Hvor lang tid? Tja, spørs hvor fort du klarer å gi inntrykk av at du har mye penger.. Hvis du i tillegg begynner å bli voldelig i fylla, er du snart i mål.

Lykke til!

Skrevet

Bombi. Tusen takk for støtte. Du har skjønt det!

Klem

Skrevet

Vi kommer iiiiiilende bare på tanken av å sitte på en flott gressplen og skue ut etter vår snille, slemme og etterhvert så rike bankraner!

Jeg vet om en gressplen jeg, mangler bare bankranern nå!! :ler:

Vil vel også stille spørsmål ved at å være snill er det samme som å henge fast i dama med borrelås?

Er snill det samme som uselvstendig, kanskje? :sjarmor:

Å være snill er langt fra det samme som å henge fast i dama med borrelås ( :hoho: bilder i hodet!!!), men menn/gutter som sier "jeg er en snill gutt, hvorfor vil alle damer bare ha de slemme mannfolka?" DEN typen "snille gutter" er gjerne for opphengt i at det di er er snille, og som tidligere er nevnt i tråden, det holder ikke BARE å være snill og gentlemann, noen av oss vi gjerne ha litt meeeeer... :oops: :wink:

Skrevet

At du ikke liker snille gutter vitner ikke nødvendigvis om at du ikke er moden, men det vitner jo om at du liker å bli behandlet som en dritt.. Men men, whatever does it for you! (Hadde vært interessant å få vite hva du egentlig mener med "snille gutter" og "slemme gutter".)

Hm, jeg liker ikke å bli behandlet som en dritt - når har jeg sagt det????

Mine definisjoner på hhv snille/slemme gutter er:

Snille gutter er full av dikkedarier, uten egne meninger, tar ingen avgjørelser, intiativløs, misliker alt som oser av fart og spenning osv. osv. DET er MIN definisjon på en "snill gutt" - hvilket jeg IKKE liker.

Slemme gutter har egne meninger, er ikke redd for å si fra, er spontan på ALLE områder, tar intiativ, liker fart og spenning, er litt "røff" i kantene osv.osv. DET er MIN definisjon på en "slem gutt" - hvilket jeg ELSKER.

SOFIA, jeg spør deg NOK en gang - har du tenkt å svare på spørsmålene mine???

Gjest Anonymous
Skrevet

Da skjønner jeg at jeg misforsto deg, Lotta.. Det er nemlig ingen av de egenskapene du nå nevnte JEG forbinder med hva som er snille og slemme mennesker..

Skrevet

Hva man forbinder med forskjellige karakteristikker er individuelt fra person til person.

Forøvrig finner jeg det skremmende at personer her inne kan tro at jeg foretrekker et forhold hvor jeg blir dårlig behandlet.....

Og forresten, Sofia, de spørsmålene jeg stilte deg som jeg nå utallige ganger har etterlys svar på, kan du bare glemme. Din taushet er svar nok for meg.

Skrevet
Hva man forbinder med forskjellige karakteristikker er individuelt fra person til person.

Snille gutter er full av dikkedarier, uten egne meninger, tar ingen avgjørelser, intiativløs, misliker alt som oser av fart og spenning osv. osv. DET er MIN definisjon på en "snill gutt" - hvilket jeg IKKE liker.

Dette er noe av det dummeste jeg har hørt. Du mener at gutter som er "slemme" alltid har egne meninger, er fulle av initiativ, liker fart og spenning. Jeg kjenner da mange drittsekker (les: slemme) som ikke har noen av disse egenskapene.

Jeg tror nok du lider av manglende språkforståelse. :-?

Skrevet

Monster, hvilken definisjon JEG gir på "snille" og "slemme" gutter, er da vel opp til meg?????

Og om mine definisjoner på ovennevnte er det dummeste du har hørt, så har du MYE å lære, bl.a respekt for andres definisjoner og tolkninger.

Gjest Gutt på 21
Skrevet

At jenter legger seg etter drittsekkene er jo ikke noe nytt, det som irriterer meg er at de alltid må dra den teite klisjéen "buhuu, gutter er drittsekker" når drittsekken gjør sånne ting som drittsekker pleier å gjøre..

Jeg har forsåvidt hørt en teori om dette (og før jeg blir hudflettet, vil jeg si at dette er noe en JENTE har sagt i en annen diskusjon om dette temaet)

Jenter er nå en gang "det svake kjønn" (selv om dere har vanskelig med å svelge det) Den tøffe, brautende drittsekken vil derfor være en attraktiv partner fordi han virker "trygg" å være sammen med fordi dere regner med at han vil forsvare dere mot "farer".. Min konklusjon blir derfor at de jentene som tåler snille gutter er de som er sterke og trygge selv og som ikke velger partner utifra slike kriterier.

Junebug: Tviler ikke på at enkelte gutter rett og slett synes det er mer "spennende" med slemme jenter, men jeg tror ikke de utgjør majoriteten. Slemme jenter har også en tendens til å være pene, desverre.. (tror, jeg)

Skrevet

Hvorfor i all verden skal du begynne å fortolke allerede velkjente begreper. Mener du at du kan tillegge ord og uttrykk akkurat de egenskapene du ønsker deg?

##########

Oi, dette forumet var kjempebra!! Med det mener jeg at her var det skikkelig lite aktivitet og usakligheter.

Det er min tolkning av bra.

##########

Skjerp deg litt a Lotta. Det går vel an å være litt saklig her!? :-?

Skrevet

Gutt 21 skrev:

Slemme jenter har også en tendens til å være pene, desverre.. (tror, jeg
)

Tullprat!!!! Tro meg.....

Gjest Gutt på 21
Skrevet

Nei, jeg har faktisk det inntrykket.. Jeg kan jo ta feil.

Er du motbeviset du da? :wink:

Gjest Gutt på 21
Skrevet

Nå gikk jeg liksom ut i fra at chimp er jente.. der kan jeg jo også ta feil.

Skrevet

Du tar feil....d har jeg haugevis av eksempler på ....og, ja, jeg er jente...... :wink:

Gjest Gutt på 21
Skrevet

Nå påsto jeg vel egentlig ikke at alle slemme jenter er pene og at alle pene jenter er slemme.. virker nesten som du tolket det sånn.

Gjest M-ling
Skrevet
Hva med å kalle en spade en spade, og si at dere ikke liker dilletanter og personer uten ambisjoner, livslyst og humor. Det er jo de som er kjedelige?!?

Monstermagnet, jeg liker spaden din!

Endelig fikk jeg definisjonen jeg aldri har klart å formulere selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...