Gå til innhold

Snille gutter - hvorfor vil ikke dere jenter ha oss?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva det sier meg....

Det sier meg at du er helt på jordet!!!

"Stakkars"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg føler med deg Sofia........ det må være uhyre vanskelig å leve slikt - ikke akseptere at andre ikke liker det samme som deg.

Hvordan oppdrar du dine barn?????? Forteller du dem at din mening og dine preferanser er de eneste rette????

Hvor blond går det egentlig an å bli??

Skrevet
Hva det sier meg....

Det sier meg at du er helt på jordet!!!

"Stakkars"..

Herregud....kan ikke Lott@ få velge sine preferanser selv...??? Uten å bli kalt "på jordet"...?? Det er HENNES liv, man kan ikke pålegge seg selv å like noe man ikke liker!

Skrevet
Drit og dra...

DER, Sofia, bekreftet du DINE kvaliteter...

Skrevet

Kan dere krangle et annet sted og ikke ødelegge tråden til han som startet den.

Skrevet

Sofia, har du ikke noe bedre svar enn det??? Jeg stilte deg KONKRETE spørsmål.

Du påstår at jeg er umoden ettersom jeg ikke liker "snille" gutter - sorry, uttalelsene dine vitner om at modenhet er et ukjent fenomen hos det ettersom MODNE mennesker RESPEKTERER andres preferanser til tross for at disse ikke er ens med dine.

*rister på hodet*

Skrevet

Hvor i all verden har dere det fra at "snille gutter" = kjedelig og "slemme gutter" = spennende. Maken til generalisering!?

Jeg regner meg selv som snill som bare rakker'n jeg, men jeg blir også regnet som et midtpunkt i de fleste sammenhenger. Har heller aldri hatt problemer med draget helller, uansett hvor "snillt"jeg har behandlet jenta. Jeg har i alle fall aldri blitt kalt kjedelig.

Hva med å kalle en spade en spade, og si at dere ikke liker dilletanter og personer uten ambisjoner, livslyst og humor. Det er jo de som er kjedelige?!?

Og dersom dere ikke liker snille mennesker så må dere jo være selvdestruktive. Er det noen her i forumet som med hånden på hjertet kan si de liker å bli behandlet dårlig?

Skrevet

Hvorvidt en gutt er oppfattes som "snill" eller ei, er da også SÆRDELES individuelt.

Skrevet

Monstermagnet skrev:

Hva med å kalle en spade en spade, og si at dere ikke liker dilletanter og personer uten ambisjoner, livslyst og humor. Det er jo de som er kjedelige?!?

D var jo akkurat d jeg sa jo.....

Skrevet

Djeeeesss

Den applausen var selvfølgelig til Monstermagnet..

Skrevet

Sofia, har du tenkt å svare på det jeg spurte om???? Eller har du innsett dine begrensninger???

Skrevet
Og så foretrekker jeg peniser på 18cm' date=' hva sier det deg??????[/quote']

At du er glad i sex, og liker det vi tidligere her inne har omtalt som å bli "bånna"! :ler:

Hint: Et meeeget klokt hode :roll: oppfant en gang en egen "avsporingstråd" for slike ting....

Skrevet

Her må jeg støtte Sofia fult ut! jeg vet akkurat hva du mener Sofia, og jeg har been there, done that og nå funnet meg (som du kaller det) an litt rampete snilll gutt. Det betyr ikke annet enn at det er enn real, omsorgsfull kar men som også ser kvinnen i meg (og ikke sin beste venninde), og som har sitt liv, sine behov, sine meninger. Og der er det vi utfyller hverandre. Han får meg til å føle meg som en kvinne med stor K og jeg får ham til å føle seg som en real mann.

Lotte, at du tenner så til de grader på pluggene og så fort begynner å bli usakelig, samt personlig i dine angrip vitner om en mangel på modenhet.

Om du ønsker en med rødt hår, oppstoppernese, atletkropp og 20 cm. lang tiss er vel forsåvidt uinteressant, da det ikke er de ytre kvaliteter vi prater om her. Ære være deg for det, men i og med at du reagerer så sterkt og så kjapt! vitner vel om at Sofia har kanskje truffet hodet på spikeren og det er et faktum du ikke føler deg vel med ei heller er klar for å face. Hvis jeg tar helt feil her, beklager jeg og ønsker det lykke til videre! Til karen som startet med spørsmålet, mitt eneste råd til deg er å når du treffer en dame så absolutt vær deg selv, men se kvinnen i henne og ikke "den gode venninde som jeg må lytte og respektere, men som jeg egentlig har veldig lyst på, men er redd for å ødelegge vennskapet, og tenk om hun avviser meg.........." Slapp av, spør hva hun vil ha, kjøp henne en drink, kos deg, se henne i øynene en gang i blant (spesielt når du tenker på noe helt annet enn det hun prater om, og egentlig bare kunne tenke deg å....)Len deg tilbake nyt natten, din vakre kvinne, kjøp deg noe du liker å ha på deg som får deg til å føle deg vel (og ikke utifra hva du tror hun vil like!). Vær mann, tenk også på dine behov uten nødvendigvis å glemme hennes! Litt rufs, er ofte bedre enn helt striglet etter min smak.

Du har alt og vinne og ingenting å tape, det er din vår i år! Have fun og koz deg!

Skrevet

Oh my god......... hvor er respekten for andres meninger????? Hvem startet personangrepene?????? Jeg ble kalt umoden fordi jeg ikke liker "snille" gutter", og fikk etterhvert kommentarer som "drit og dra".

Jeg har overhodet IKKE nevnt atletkropp i diskusjonen - så vennligst ikke tillegg meg preferanser jeg ikke har.

Og til slutt - til dere som ikke tåler at andre foretrekker andre ting enn dere selv:

WAKE UP AND SMELL THE COFFEE!!!!!

Skrevet

Jeg tror at de som har lest alle innleggene med et åpent og reflektert sinn, og sett de i sammenheng skjønner hvor jeg vil hen. Ønsker ellers karen lykke til videre og alt godt i jakten på din kvinne!:-)

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg vil ha snille men ville menn.

Ellers så hadde d vell holdt med hund..... :hoho:

Skrevet

Jepp Monstermagnet.

Det er jo akkurat det jeg mener... ;)

Å være snill er over hodet ikke det samme som å være kjedelig. Absolutt ikke.

Men, for mange av de guttene som klager over nettopp det å bare bli sett på som "kamerat", og ikke interessant som kjæreste - så er det nettopp kjedelige de er. Altså, for min del.

Og det er jo en sådan fyr som startet dette innlegget.

Jeg kan jo ikke dermed si at akkurat han er kjedelig, men det er ofte det som går igjen.

Sitatet nedenfor er poenget. Det er iallefall nettopp det jeg har ment, men som jeg har puttet innunder boksen "kjedelig". Smart med litt konkretisering, siden "kjedelig" riktig nok, kan defineres.

Forøvrig synes jeg direkte "slemme" gutter er noe av det mest kjedelige som finnes.

Gjest Anonymous
Skrevet
Sofia, har du ikke noe bedre svar enn det??? Jeg stilte deg KONKRETE spørsmål.

Du påstår at jeg er umoden ettersom jeg ikke liker "snille" gutter - sorry, uttalelsene dine vitner om at modenhet er et ukjent fenomen hos det ettersom MODNE mennesker RESPEKTERER andres preferanser til tross for at disse ikke er ens med dine.

*rister på hodet*

At du ikke liker snille gutter vitner ikke nødvendigvis om at du ikke er moden, men det vitner jo om at du liker å bli behandlet som en dritt.. Men men, whatever does it for you! (Hadde vært interessant å få vite hva du egentlig mener med "snille gutter" og "slemme gutter".)

Ellers er det jo en kjent sak at drapsmenn i fengsel får haugevis av beundrebrev fra kvinner.. Du som startet denne tråden kan jo begynne litt mer forsiktig med å f.eks. rane en bank, eller noe? Da får du jo i tillegg masse penger, noe som nærmest virker som et afrodisiak på kvinner! Stå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...