Gjest Gjest_lissen_* Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg og kjæresten min har lyst å flytte sammen. Vi har regnet på dette i kveld, og med inntektene og utgiftene vi har/vil få dersom vi gjør det så sitter vi igjen med 13000. Dette er det vi har til overs, når alt er betalt. Til å rutte med. Til mat, bensin, klær, fornøyelser sparing osv. Jeg har ett barn på 3 år fra før, så vi blir to voksene og barnet på 3 år. Vil vi som familie på 3 greie oss på 13tusen i måneden til mat og klær, og julegaver, og bensin, og ditt og datt??
Serene Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes 13.000 høres mye ut jeg.... men det kommer vel an på hva man er vant til av forbruk. Vi er familie på 4 som for tiden har 5-6000 igjen til mat + + i måneden etter betalte regninger osv.
Rosalie Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 I følge SIFO's standardbudsjett, vil dere "mangle" ca. 4.000 pr måned. (sjekk ut på SIFO.no)
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 I følge SIFO's standardbudsjett, vil dere "mangle" ca. 4.000 pr måned. (sjekk ut på SIFO.no) Huff, så ille..........................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå