Gå til innhold

Honeymoon

Joplaya

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å dra på bryllupsreise til Sør Afrika. Drømmer om det.

Men med de kostnadene et bryllup har, er det ikke sikkert dette blir noe realitet... Tenker på å ønske oss bryllupsreise i gave fra gjestene - altså vi kan ønske oss penger som er øremerket Sør Afrika.

Noen her som har tenkt på bryllupsreise enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror vi skal droppe det...

Budsjettet var på 100000 kr, men siden det var litt vel mye, så forandret vi litt på kravene...bryllupsreise gikk bort!

Vi kommer til å ta en reise når vi har spart opp nok penger etter bryllupet.

Sør-Afrika høres flott ut! Du kan jo forhøre deg litt inne på reise; kanskje noen vet litt om priser, eller har andre erfaringer!?

Kjempegod ide å ønske seg reisepenger som gave. Hmm...kanskje vi også skal gjøre det!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke helt enda.. Kommer nok litt ann på hvor mye bryllupet vil koste..

Min kjære kan få låne feriehuset til sjefen sin da.. gratis.. :sjarmor:

det ligger i Frankrike somewhere, og det eneste vi betaler er flybilettene og mat.. Det høres jo fristende ut :D En av kollegaene til sambo giftet seg i november, og de lånte huset i 2 uker. Var visst veldig flott der nede :)

Ellers så kunne jeg tenke meg å bare reise bort et par dager.. ikke noe langt av sted, bare et sted vi kan være alene og bare "nyte hverandre".. på hytta eller noe.. Vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Vi kommer til å dra på bryllupsreise. Men hvor det blir, vet vi ikke enda. Noen som har noen gode forslag, så bare kom med dem :)

Gleder meg veldig til vi skal reise hvertfall :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...