Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som hudterapeut er jeg meget interessert i å bli bedre kjent med Pevonia.

Har blitt behandlet med produkter fra serien og må si jeg ble imponert. Men kjenner ikke til serien utenom den opplevelsen.

Noen her med kjennskap til serien?

Bruker den selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som har prøvd noen produkter derfra?

Vurderer å kjøpe noen for å teste ut.

Finnes det å få kjøpt over nettet?

Skrevet

Er utdannet hudpleier, og brukte Pevonia siste halvdel av skoleåret;) Likte det veldig godt, og det er en veldig naturlig lukt på det. Kundene vi hadde virket også veldig fornøyd med produktet, og det var også vi (elevene) som jobbet med det..

Er jo også kun naturlige ingredienser i det=) Huden min var ihvertfall glad i denne serien.. Vi jobbet mest med dermalogica, men Pevonia var bedre;)

Skrevet

Har brukt den oksygenkremen derfra pluss oljene og veldig fornøyd med det. Har blandingshud som blir veldig tørr om vinteren så er gjerne i kalde perioder jeg trenger produktene.

Så om du har problemer med huden tror jeg absolutt det kan være verdt det å prøve. Hvis ikke tror jeg nok jeg ville spart pengene;)

Skrevet
Er utdannet hudpleier, og brukte Pevonia siste halvdel av skoleåret;) Likte det veldig godt, og det er en veldig naturlig lukt på det. Kundene vi hadde virket også veldig fornøyd med produktet, og det var også vi (elevene) som jobbet med det..

Er jo også kun naturlige ingredienser i det=) Huden min var ihvertfall glad i denne serien.. Vi jobbet mest med dermalogica, men Pevonia var bedre;)

Hm! Interessant!

Har jobbet med Dermalogica i et par år tidligere, og likte de produktene veldig godt. Så om du syns Pevonia er anda bedre er jo det et veldig godt tegn! :)

• 2 år senere...
Skrevet

Flere med erfaring med pevonia produkter? Fikk anbefalt endel da jeg var på hudpleietime. Likte behandlingen veldig godt, så vurderer å kjøpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...