Linda644 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 (endret) På ALLE parfymene er det liksom skrevet på "Miss Dior cherie" mens min har en klistre lapp på med navnet på. Er det en fake parfyme eller gammel? den ble jo kjøpt i ett parfymeri til 645... og det er Edp... håper noen kan hjelpe;) Slik ser min ut Endret 6. februar 2008 av Linda644
miss me Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 jeg har miss dior cherie. På min flaske står det skrevet og det er ikke noen klistrelappe på..........
Gjest Pupsilure Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Du vet at det ikke heter muffins, men muffens? Hihi Sier det selv assa, syntes det er litt morsomt;) Har dessverre ikke svar på spørsmålet ditt....
Linda644 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Du vet at det ikke heter muffins, men muffens? Hihi Sier det selv assa, syntes det er litt morsomt;) Har dessverre ikke svar på spørsmålet ditt.... Gikk litt fort, så jeg la ikke merke til deg.. ja morsomt skal rette på det nå Takk for svar alle sammen, håper noen vet noe.. merkelig greier...
Gjest Morgan le Fay Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Hvis den er kjøpt i normalt parfymeri i Norge, er den nok helt i orden.
zymelin Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 På min er det skrevet på, ingen klistrelapp. Min er kjøpt på tax-free og er 50ml. Kanskje det er ulike utgaver for tax-free og for butikk? Eller 50ml og 30ml?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Min er 50ml, kjøpt på taxfree for bare noen dager siden, og har klistrelapp! Kanskje dette er noe de har begynt med nå? Trådstarter: når kjøpte du din flaske?
Linda644 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2008 Min er 50ml, kjøpt på taxfree for bare noen dager siden, og har klistrelapp! Kanskje dette er noe de har begynt med nå? Trådstarter: når kjøpte du din flaske? Jeg kjøpte min den 7.2. Det er innholdet som teller, men jeg er irritert. Flasken ser umoderne ut med den klistrelappen jeg ville ha den andre... men men.
Malina Skrevet 9. februar 2008 #11 Skrevet 9. februar 2008 50ml flaskene har klisterlapp ja. Det er ikke det på de andre str.
Gjest joje Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg har hatt to flakonger med Miss Dior Cherie, begge 50 ml. Den som var kjøpt i Norge hadde gullskrift rett på glasset, mens den andre, som er kjøpt på taxfree i utlandet, har et klistremerke. Edit: Kan vel presisere at den med skrift på glasset er kjøpt i 2005, mens den med klistremerke er kjøpt i desember i fjor. Kanskje det er noe nytt at de bruker klistremerke. Endret 9. februar 2008 av joje
Saeria Skrevet 9. februar 2008 #13 Skrevet 9. februar 2008 Min også ble kjøpt på tax free i 05 og har skrift rett på glasset.
Linda644 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. februar 2008 Oki nå er det oppklart takk til dere jeg var også på parfymeriet der hvor jeg kjøpte den og spurte. Hun sa at jeg skulle ta med flaska så hun fikk se... hun visste ikke hvorfor det var det. Men hun mente at det var normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå