EMMA2 Skrevet 29. april 2003 #1 Skrevet 29. april 2003 Hei! har så vidt vært her inne og lest litt, men hittil ingen innlegg. Vi har planer om å begynne å prøve etter bryllup og bryllupsreise i august. Gleder oss veldig. Ville bare si hei! Jeg kommer kanskje sterkere tilbake om noen måneder..... EMMA
Ayla Skrevet 30. april 2003 #2 Skrevet 30. april 2003 Velkommen til "oss veldig ferske her inne" Har holdt til inne på bryllups diskusjonen frem til nå. Vi gifter oss 31.mai og har nettopp sluttet med pillen. Er straks ferdig med mensen og da er det for alvor. Vi gleder oss og håper selvfølgelig at vi skal være av de heldige som får klaff fort - men man vet jo at det kan ta litt tid..... Vi tar det som det kommer og har bestemt oss for ikke å stresse på det første halve året i hvertfall! Lykke til med både bryllup og prøving. :D Kanskje ser vi mer til hverandre her inne
Siljetot Skrevet 1. mai 2003 #3 Skrevet 1. mai 2003 Hei. Vi har også tenkt å begynne å prøve etter bryllup og bryllupsreise i august. Spennende. Jeg klarer nesten ikke vente, men nå er jo bryllupet snart så... Silje
Power Skrevet 2. mai 2003 #4 Skrevet 2. mai 2003 Her er enda en som har tenkt å begynne og prøve etter bryllup i august! Vi er iallefall nesten sikre på at vi vil begynne da... Hadde kanskje tenkt å slutte med p-pillene allerede i juli, men har jo lest her inne at mange får diverse plager mens kroppen "venner" seg av med p-pillene. Og det er kanskje ikke så kult å oppleve midt oppi alt bryllups-styret... Men, spennende blir det vel uansett når vi bestemmer oss for å starte prøvingen!
RoadQueen Skrevet 3. mai 2003 #5 Skrevet 3. mai 2003 Smittsomt dette her Vi skal også til og prøve når vi vel er gift - siste pillebrettet er under fortæring. Spennende - gleder meg - til alt!
lillen Skrevet 3. mai 2003 #6 Skrevet 3. mai 2003 Oioioi... Folk er litt våryre ser jeg Gratulerer og lykke til til alle som skal sette igang prøvingen! Lillen
gleder meg! Skrevet 5. mai 2003 #7 Skrevet 5. mai 2003 Hei! Vi gifter oss snart vi og... Og skal begynne å prøve tom ca 1år... Har et drøyt år igjen av studiene og vil bli ferdig med det først! Men, vi ønsker oss veldig en liten baby...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå