PenaLena Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hei Kjæresten min ER veldig plaget med at kroppen hans klør. han dusjer hver dag, opptil to ganger om dagen pga jobben. Såpe de bruker på jobben tørker nok ut huden hans, og dette forrorsaker nok at hudens hans klør. Jeg lurte på om dere kanskje vet om en god body lotion som kan helpe han. Hedde vært greit om den kanskje ikke var så dyr, og at den fantes på butikker der den er lett å få tak i...
Grønt blad Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 En billig og ganske god krem er Spenol. Den er parfymefri, og koster ca. 8-10 kr i en daglighandel. Den har et ganske kjedelig utseende, men er god.
gladidag Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Få han til å bruke dusjolje istedenfor såpe..menn har gjerne en tendens til å overdrive såpebruken. Også kjøper du Biotherm sin bodylotion på hvit flaske til han. Det er den ene av to kremer min samboer vil bruke...lukter lite, friskt og trekker fort inn. Den andre er Essenza sine kremer.http://www.gst-essenza.com/
Gjest Raptuza Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Mannen min dusjar og 1-2 gongar på arbeid og han brukar spenol. Heime brukar han bodylotionen til Heitur Pottur(Explore-serien).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå