Glynis Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Er engangshøvlene fra Hennes & Mauritz en ålreit kriseløsning? Noen som har erfaringer? Det er snakk om til 'oppfriskning' av allerede barberte områder, ikke vårrengjøring.
venus* Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hvorfor ikke heller kjøpe baberblader til din vanlige høvel? Det går an å barbere seg uten skaftet (been there, done that..).
Glynis Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Fordi det er svinedyrt! Dessuten foretrekker jeg skaft. Jeg er en kløne og det der hørtes blodig farlig ut.
venus* Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Er disse engangshøvlene så billige altså..? Du må vel ha nye blader uansett etterhvert? Jeg tenkte mer på miljøhensyn egentlig.. Synd med alle disse engangstingene.
Glynis Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har nok av blader hjemme, men trenger nå altså en kriseløsning. Og ja, de koster 19,50 for seks stykker, eller noe sånt. Hvis du absolutt skal være belærende så kan jeg opplyse deg om at jeg antakeligvis er Norges flinkeste til å sortere plast og hermetikkbokser, så om jeg nå én gang i mitt liv ikke har råd til barberblader og vurderer engangshøvler så legger jeg meg med god samvittighet for det om. Noen andre som faktisk har prøvd disse?
Gjest Pupsilure Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Jeg syntes de er helt ok jeg. Har aldri tenkt over at de er noe dårligere enn andre engangshøvler. Bruker alltid engangs, de andre er altfor dyre!
Glynis Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 Tusen takk for svar. Jeg har aldri prøvd en eneste engangshøvel i mitt liv, så jeg visste ikke om de er like skarpe som andre eller hva som egentlig er forskjellen. Sånn bortsett fra at jeg naturligvis forstår at de ikke varer like lenge!
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Når vi først snakker om høvler, noen som har prøvd denne fra Feather? Virker jo litt billigere enn Gillette...
Gjest :) Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Jeg kan også skrive under på at de er helt greie. Noe bedre enn dem fra lindex faktisk. Og kanskje litt lettere å barbere seg på leggene med enn den blå gillette? Selvfølgelig er det mye mer miljøvennlig med blader. Men de er 4 ganger dyrere enn en høvel og i alle fall jeg merker ikke så mye forskjell.
Mischa Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Jeg syns de er helt grusomme så jeg ville heller gått til innkjøp av Gilette sine, de kan man hvertfall bruke en del ganger før de blir sløve..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå