Gjest Gjest_sissi_* Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hva er det fineste du har gjort mot kjæresten/samboer/manne din?
Gjest Fami Utlogget Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tror det er julegaven han fikk i fjor. Han elsker Liverpool over alt i hele verden, så jeg har bestilt Liverpool billetter, overnattning og fly tur retur til han. Det var mye arbeid, det er nemlig ikke bare bare å komme frem til den rimeligste og samtidig beste turoperatøren osv, men jeg tror nå jeg har klart det. Det venter bare å se, vi skal di i april. Selve kampen skal fortrinnsvis gå på lørdag den 12. april, men vi reiser nedover til London den 8. april. Så kan vi være der litt før vi leier bil(ik) eller tar tog oppover til Liverpool. Han må være med å betale litt siden jeg ikke har råd til alt, men jeg tror allikevel at det var en fin gave. Han sier selv at det er det fineste og mest kreative gaven han noensinne har fått
Eline1986 Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tror det fineste jeg har gjort mot han er å vise interesse for hans lidenskap, nemlig biler. Jeg er nok over gjennomsnittet interessert i bil selv, men jeg vet at han setter utrolig stor pris på at jeg spør han hvordan det går med diverse bygge-prosjekter han holder på med. hehe Ellers har han sagt at det fineste jeg gjør er alle hverdagslige ting, som for eksempel å lage yndlingsmaten hans til middag en dag jeg har litt overskudd. Mannfolk kan si hva de vil, men det finnes ingen som ikke setter pris på en romantisk middag og litt godt drikke en helt vanlig tirsdag i vårt forhold er det iallefall slike ting det settes pris på :love:
Zarabi Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tror det er julegaven han fikk i fjor. Han elsker Liverpool over alt i hele verden, så jeg har bestilt Liverpool billetter, overnattning og fly tur retur til han. Det var mye arbeid, det er nemlig ikke bare bare å komme frem til den rimeligste og samtidig beste turoperatøren osv, men jeg tror nå jeg har klart det. Det venter bare å se, vi skal di i april. Selve kampen skal fortrinnsvis gå på lørdag den 12. april, men vi reiser nedover til London den 8. april. Så kan vi være der litt før vi leier bil(ik) eller tar tog oppover til Liverpool. Han må være med å betale litt siden jeg ikke har råd til alt, men jeg tror allikevel at det var en fin gave. Han sier selv at det er det fineste og mest kreative gaven han noensinne har fått akkurat dette har jeg gitt i gave til samboeren min også. Dvs vi sover over hos noen slektninger og tar toget oppover til liverpool. Vi reiser i slutten av februar...gleder meg skikelig. En annen kreativ greie jeg har gjort for samboeren min var å lage piknik på badegulvet..hehe.. Vi bor nord og på vinterstid er det kalt og mørkt, deprimerende ret og slett. Vi hadde ikke penger til å reise til syden, så jeg satte varmekablene på fult, kuttet opp frukt og laget blåbærjuice. la pledd å sånn i den ene enden, som liksom skulle være stranda..*knis*. Så ba jeg han ta på seg badetøy, åsså satt vi på badet i badetøy og leika som vi var i syden... Gjorde underverker..hehe
Modern woman Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Det fineste jeg har gjort og fremdeles gjør for min kjære, er at jeg er der for ham når ingen andre er det. Jeg er der for ham heletiden og det vet han, er ikke noe han setter mer pris på enn det ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå