Gjest Evalina Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 En guttunge på 13 skal passe mine to i drøye to timer, fra halv åtte til kvart på ti på kvelden. Jeg kommer til å legge ungene idet jeg drar, de sovner normalt i løpet av ganske kort tid. Jeg regner altså med at han ikke kommer til å ha noe "bryderi" med dem. Det blir vel å sitte i stua og se tv og knaske ett eller annet. Har møtt gutten én gang, moren har ei datter som går i klasse med min datter. Han har sittet barnevakt én gang før (men har vel passet sin egen søster en del). Hva betaler jeg ham?
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 En guttunge på 13 skal passe mine to i drøye to timer, fra halv åtte til kvart på ti på kvelden. Jeg kommer til å legge ungene idet jeg drar, de sovner normalt i løpet av ganske kort tid. Jeg regner altså med at han ikke kommer til å ha noe "bryderi" med dem. Det blir vel å sitte i stua og se tv og knaske ett eller annet. Har møtt gutten én gang, moren har ei datter som går i klasse med min datter. Han har sittet barnevakt én gang før (men har vel passet sin egen søster en del). Hva betaler jeg ham? Jeg ville nok gitt ham ca 150 kr for drøye to timer,da blir det ca 70 kr timen.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Det var veldig mye med 70, 50 er mer enn nok. Eventuelt gi ham 120, siden han sitter i 9 kvarter.
Kosemose Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg ville gitt ham en hundrings for et par timer og to hundre for mange timer. Tror ikke jeg hadde orket å regne på noen timespris, men gitt ham såpas at han syns det var bryet verdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå