bunadbrud Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Driver å setter opp budsjett og planlegger litt mer i detalj, og er på posten velkomstdrikk. Må dette være musserende? Sambo er ikke helt kiin på så mye alkohol. Så jeg lurte rett å slett på om vi skulle ha eplemost fra den lokale produsenten (som er helt sinnsyk god). Hva synes dere? Må det alltid være alkohol?
Concertina Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 (endret) Det må ikke være verken det ene eller det andre - skikkelig eplemost er jo rågodt (jeg drikker veldig gjerne feks et glass Ringi når jeg spiser ute). Så hvis dere vil ha det så gå for det Vi skal servere cava (spansk musserende), men det er rett og slett fordi vi er veldig glad i å drikke det selv. Men jeg lurer nå på om vi skal kjøpe noen flasker med eplemost til de som skal ha uten alkohol... Endret 6. februar 2008 av Concertina
Frey Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Nei, det må ikke være musserende. Vi valgte mimosa (som riktignok blandes av musserende og appelsinjuice) fordi vi liker ordentlig champagne og det ville blitt i dyreste laget for 60 personer på restaurant. Alkoholfritt var da ren appelsinjuce hos oss.
bunadbrud Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 Men da tror jeg vi kanskje bare går for det jeg. Mye billigere er det også :D Den er ihverfall himmelsk god :D
Trampe Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Det må da ikke være noe som helst. Gå for det dere liker. Jeg må tenke etter - hadde vi velkomstdrink..?? Jeg tror ikke det nei. Mens vi var hos fotografen var gjestene samlet på et lokale der de fikk brus, kaffe og te, men det var før middag og jeg så ikke poenget med å servere alkohol allerede da. Målet er jo ikke å få folk fulle. Jeg ville ihvertfall ikke reagert på å få eplemost som velkomstdrink i et bryllup.
Frey Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Jeg hadde reagert om det ble servert eplemost, men det er fordi jeg ikke liker det....
bunadbrud Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 Ja men det kan man jo aldri vite. Noen liker ikke champagne heller...
Amadea Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er enig med de andre her. Det må ikke vaere musserende. Gå for eplemost hvis det er det dere vil ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå