Gå til innhold

Maggie Sottero billig fra Amerika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd drømmekjolen i butikk her i Norge. Den kostet nesten 10.000,-.

Finner samme kjolen fra Maggie Sottero på thebridalshop.com til en meget gunstigere pris.....! Er det noen som har erfaring med handel derfra?

Kan man være helt sikker på at det er originalkjolen man får om man handler derfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner samme kjolen fra Maggie Sottero på thebridalshop.com til en meget gunstigere pris.....! Er det noen som har erfaring med handel derfra?

Kan man være helt sikker på at det er originalkjolen man får om man handler derfra?

Jeg har ikke handlet der selv, men på flere danske forum så er de fornøyd i hvertfall. Og ja, det er orginale kjoler - MS i statene er ikke et veldig dyrt merke, det bare virker sånn her i Norge.

Husk å inkludere toll (10.7%) og moms (25%) + tollbehandlingsgebyr (ca 200 kr?) på prisen.

Skrevet

det er der jeg har bestilt min maggie sottero kjole... synes jo det er lettere å gå i en butikk og handle, men fant den ikke i norge...hva jeg sparer vet jeg ikke nettopp av denne grunn!! Jeg har riktignok ikke fått den ennå.. ikke før i mai..

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_nysgjerrig_*
Skrevet

hvordan har det gått?? har du bestilt??? lurer på det samme selv?? men jeg vet ikke.. er så usikker.....

Skrevet

Maggie Sottero fra The Bridal Shop er originalkjoler. Se på http://www.maggiesottero.com/

Der står det en oversikt over hvilke butikker som er autoriserte forhandlere. Og der står denne butikken :)

Jeg har dårlig erfaring med The Bridal Shop. Lang historie... Men kort sagt så viste de god service først. Jeg bestilte en kjole som de lovte de skulle holde av til meg. Siste kjolen i den størrelsen som kunne leveres så raskt som jeg trengte den. Jeg betalte og alt virket greit. Plutselig var det helt stille fra de. De hadde visst ikke kjolen likevel, så pengene ble ført tilbake til meg. Men ingen forklaring, unnskyldning eller forsøk på å løse dette. Jeg sendte flere spørsmål på mail, men fikk ikke et eneste svar.

Jeg endte med å bestille fra http://www.jaysbridal.com/

Fikk nettopp min vakre Maggie Sottero, modell Natalia :)

Ser du på den siden så står det et punkt for International customers når du går inn på en Maggie Sottero-kjole. Der står det dette:

Maggie Sottero International Brides Information

Effective April 1, 2008

Authorized Maggie Sottero Retailers within the U.S. are prohibited from accepting orders via telephone, the internet, fax or any other means that originate outside the U.S.

Shipping of Maggie Sottero products to addresses outside of the United States is also prohibited.

Så de sender vel bare til brudebutikker utenfor USA og ikke privatpersoner.

Jeg fikk Jays Bridal til å sende kjolen til en venninne i USA som deretter sendte den til meg. Det var ikke noe problem at det var jeg som betalte og hun som var mottaker. Jeg lot som at det var hun som skulle ha kjolen da (gave fra meg), siden du utfra det som står ovenfor ser at de er så opptatt av at det er forbudt å sende ut av USA. :)

Har du noen i USA du kan sende den gjennom?

Hvis ikke så kan du titte på denne siden http://www.jetcarrier.com/

Oi, dette ble et langt svar. Håper det var til hjelp for deg og andre :) Lykke til!

Skrevet
Har du noen i USA du kan sende den gjennom?

Hvis ikke så kan du titte på denne siden http://www.jetcarrier.com/

Oi, dette ble et langt svar. Håper det var til hjelp for deg og andre :) Lykke til!

Det var et veldig godt råd! Jeg lagrer denne i mine bokmerker :)

Gjest Vivienne
Skrevet

Hei.

Jeg har også bestilt Maggie Sottero-kjole, men valgte å gjøre det via en lokal forhandler. Nå er det riktignok våre foreldre som sponser bryllupet, men jeg tviler på at jeg hadde turt å satse på at kjolen var OK når den kom til Norge.

En venninne av min kjære bestilte også kjole fra USA, og fikk en meget negativ overraskelse i posten.

Jeg vil i alle fall anbefale deg å ha en reservekjole på plass, i tilfelle noe går galt.

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet
Hei.

Jeg har også bestilt Maggie Sottero-kjole, men valgte å gjøre det via en lokal forhandler. Nå er det riktignok våre foreldre som sponser bryllupet, men jeg tviler på at jeg hadde turt å satse på at kjolen var OK når den kom til Norge.

En venninne av min kjære bestilte også kjole fra USA, og fikk en meget negativ overraskelse i posten.

Jeg vil i alle fall anbefale deg å ha en reservekjole på plass, i tilfelle noe går galt.

Gjest Gjest_merete_*
Skrevet

oi, jeg sendte en tom melding...

Ville bare si at jeg har en utelukkende positiv erfaring med The bridal shop.

Kjolen kom i tide, er ekte, og jeg sparte 9000. Så noen ganger viser det seg å være verdt å ta en sjanse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...