Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette merket?

Fikk anbefalt den av hudpleier, og fikk prøver, virker ok, men er usikker siden jeg allerede er ganske fornøyd med serien jeg bruker fra Dr. Brandt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kjenner til dette merket? Jeg hadde aldri hørt om det før jeg heller...

Skrevet

Jeg har vært borti Thalgo i forbindelse med et opphold på et fransk thalasso-hotell, men ikke som ansiktspleie. Produktene er basert på marine virkestoffer - alger etc. Merket er ganske stort i Frankrike, så vidt jeg har skjønt, og jeg tror det er gode produkter, men hvordan ansiktspleien er har jeg ingen formening om.

Gjest Gjest_fiffi_*
Skrevet

Jeg har prøvd Thalgo hos hudpleier. De produktene som ble brukt på meg luktet ihvertfall kjempegodt! Jeg fikk prøver på de, men syntes ikke at de passet for huden min. Like greit, de er mye dyrere enn merket som jeg bruker, Exuviance.

Det virker som du har hatt liknende opplevelser som meg. Mitt råd er å holde seg til det merket som passer huden din. Jeg har i tillegg til Thalgo prøvd Babor, og synes at den også var helt OK, men ikke verdt bytting.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har brukt Thalgo i mange år nå og er KJEMPE fornøyd!! Har prøvd mye rart, men ingenting kommer opp mot disse produktene for meg. Bruker både renseproduktene, dagkremen, peelingen og masken.

Skrevet

Var i Korsika på spa og der brukte hun Thalgo på meg. Huden min ble veldig fin etter den timen, men har ikke prøvd noe av det hjemme.

Skrevet

Har hatt en peeling i det merket. Den var helt kurant den, men ikke sånn at jeg tippet over av begeistring. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...