BigGirl Skrevet 29. april 2003 #1 Del Skrevet 29. april 2003 http://www.ba.no/71/80/11/6.html KJEMPEBRA INITIATIV!! Fristende å si at endelig gjør russen noe fornuftig, men samtidig, hva er fornuftig med russetiden??? Hilsen 40 åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 29. april 2003 #2 Del Skrevet 29. april 2003 Poenget med russetiden er vel nettopp det at man IKKE skal være fornuftig... Synes russen er skikkelig barnslig sådan. Har vært russ selv, så jeg vet jo hvordan det er så egentlig burde jeg vel ikke si noe. I går var det en gjeng med russejenter på bussen som spurte om jeg hadde en tampong, kondom eller et bind å gi dem. Hadde en skikkelig dårlig dag og ble litt provosert av den grunn, så jeg tok frem en hel OB-pakke og tømte over hodet på hun som spurte. Jaja..man kan bli provosert av mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 29. april 2003 #3 Del Skrevet 29. april 2003 Russen er ikke fornuftig ... De har vannpistoler med slim, øl, melk og vann ... Som jeg helst vil holde meg unna ... Men flott at enkelte gjør sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 29. april 2003 #4 Del Skrevet 29. april 2003 det er meningen jeg skal begynne på skolen til hösten ta et på byggings år og da blir jeg vist röd russ.... noe jeg over hode ikke bryr meg om da jeg har en datter og hus og hjem og ta meg av og på toppen av det helle så er jeg da klart å bli 4 år eldre enn de som går sammen med meg og en alder forskjell fra 19-24 det er en del det i alle fall når jeg har familie. Nei huff begynner å lure på om jeg skal ta det på voksen under visning i steden for...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #5 Del Skrevet 29. april 2003 Lottemor: Du trenger jo ikke å være russ? Men det blir vel kanskje litt "ensomt" hvis alle andre skal være det. Jeg skal ta påbygg til neste år, og har ikke tenkt til å være russ en gang til. Greit nok at alderen 19-24 er 5 år, men jeg er selv 19 og de fleste venninnene/kameratene min er i en alder av 20-34 år. Ikke alle 19-åringer er "barnslige" og umodne hvis det var det du siktet til. Det trenger heller ikke å være stor forskjell i tenking etc. på en 19åring og en 24åring..det kommer helt an på. Min beste venninne er 25 år. Hvis du ser på det å gå i klasse med 19-20åringer som en ulempe burde du nok ta voksenopplæring ja. Men tenk på det at det er ikke sikkert du er den enste 24-åringen som kommer til å gå i klassen heller, for det er faktisk ganske mange som er godt over 20 og går videregående uten voksenopplæring og samtidlig ikke synes det er noe stort problem i det hele tatt :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 29. april 2003 #6 Del Skrevet 29. april 2003 Innlegget over er mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå