Gå til innhold

Studentboliger i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Trådstarter her igjen :) Søkte på studenthybler, og fikk tildelt på førstevalget mitt, som ble en møblert hybel på vestgrensa. Kombinasjonen nært+treningssenter ble vinneren for mitt vedkommende ;)

Da sier jeg hjertelig tusen takk for hjelpen fra alle, og håper denne tråden kan hjelpe andre også!

Gjest Gjest
Skrevet

Får man svar på e-post eller brev? Har ikke tilgang til postadressen min for tiden..

Skrevet
Får man svar på e-post eller brev? Har ikke tilgang til postadressen min for tiden..

Jeg fikk et stort, tykt brev i posten:D Så tror det er brev som er vanlig!

Skrevet
Trådstarter her igjen :) Søkte på studenthybler, og fikk tildelt på førstevalget mitt, som ble en møblert hybel på vestgrensa. Kombinasjonen nært+treningssenter ble vinneren for mitt vedkommende ;)

Da sier jeg hjertelig tusen takk for hjelpen fra alle, og håper denne tråden kan hjelpe andre også!

Gratulerer med førstevalg! Blir spennende å flytte til Oslo! Hva skal du studere?

• 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Drar opp denne igjen! Jeg har fått tildelt hybel på Vestgrena Studenby til sommeren, flere med erfaringer herfra? Som kanskje kan forklare litt hvordan hybelen er "bygget opp"?

Har møbler og alt man trenger selv, lurer på om jeg får plass til alt, har liksom ikke noe annet sted å gjøre at det, hehe. Er det garderobeskap der?

Hvordan er kjøkkenet, skapplass ol?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...