Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker meg dette spillet!! Noen som tilfeldigvis har kommet over noen gode tidbud på dette spillet i det siste? evt vet om et sted der det ikke selges såå fryktelig dyrt..

har sett det i bokhandlere men der koster det 800-900 kroner.. vet at noen har fått tak i det til 500 kroner, men det var på tilbud for en stund siden.

noen som har tips om hvilke butikker jeg burde stikke innom? elsker det spillet :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norli har jevnlig 25% på spill. De hadde det i nov/des og da kjøpte jeg det spillet du vil ha.

Gjest Gjest_fia_*
Skrevet
ønsker meg dette spillet!! Noen som tilfeldigvis har kommet over noen gode tidbud på dette spillet i det siste? evt vet om et sted der det ikke selges såå fryktelig dyrt..

har sett det i bokhandlere men der koster det 800-900 kroner.. vet at noen har fått tak i det til 500 kroner, men det var på tilbud for en stund siden.

noen som har tips om hvilke butikker jeg burde stikke innom? elsker det spillet :ler:

jeg liker å handle her:

spillsjefen.no

usikker på om jeg fikk linken til å fungere....

uansett, de har supert utvalg, veldig bra priser og uansett hvor mye du handler er det samme frakt :) så lønner seg å gå sammen med noen andre og handle flere spill samtidig. blir jo billigere enn å ta bilen til senteret om man er mange nok ;)

klem :)

Skrevet
jeg liker å handle her:

spillsjefen.no

usikker på om jeg fikk linken til å fungere....

uansett, de har supert utvalg, veldig bra priser og uansett hvor mye du handler er det samme frakt :) så lønner seg å gå sammen med noen andre og handle flere spill samtidig. blir jo billigere enn å ta bilen til senteret om man er mange nok ;)

klem :)

tusen takk :-D

Det er det billigste jeg har sett til nå på nettet! Lurer på om jeg skal bestille derfra ja..

husker du hvor mye frakt det blir ca?

Skrevet

Det var tilbud på det på Toys R' us før jul. Da kostet det like under 500kr hvis jeg ikke husker feil. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...