Wonders Skrevet 6. februar 2008 #1 Del Skrevet 6. februar 2008 Hadde ikke peiling at det skulle bli så vanskelig å finne en varm kåpe til knærne i vinter. Mine har blitt ødelagt, så jeg leter etter ny, nå på denne utplukkede tiden på året. Så jeg trenger deres råd, jenter. Fant denne, og skal ha den. http://www.itchyfeet.com/images/metroBRO.jpg Noen som har peiling på størelser i denne? Det er jo amerikanske str ikke sannt? Så de er vel relativt små...? Åssen vaskes de? Rens el vaskemaskin? Om det er mulig kjøper jeg den på nettet. Hva koster den i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maia_* Skrevet 6. februar 2008 #2 Del Skrevet 6. februar 2008 Hadde ikke peiling at det skulle bli så vanskelig å finne en varm kåpe til knærne i vinter. Mine har blitt ødelagt, så jeg leter etter ny, nå på denne utplukkede tiden på året. Så jeg trenger deres råd, jenter. Fant denne, og skal ha den. http://www.itchyfeet.com/images/metroBRO.jpg Noen som har peiling på størelser i denne? Det er jo amerikanske str ikke sannt? Så de er vel relativt små...? Åssen vaskes de? Rens el vaskemaskin? Om det er mulig kjøper jeg den på nettet. Hva koster den i Norge? Den er kjempefin, og jeg vil ha den selv også. Men jeg tror den er utsolgt nesten alle veier. Skal lete etter den selv. Sjekk alle sportsbutikkene (og si fra hvis du finner den). Spørs jo litt hvor du bor også. Den finnes forresten her til 2699, men bare i XS og M. http://www.sportsdeal.no/produkter/1133131...4818/1192195739 Men de er små i størrelsen. Tror du/vi må en størrelse opp fra vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 11. februar 2008 i oslo henger det en hr og en der, i xs og i mørke brun osv, så det hjelper lite. Jeg skal få noen til å kjøpe m til meg fra USA, satster på Large i størelsen, for jeg vil oxo ha litt plass. xs er str 34, bitte liten, jeg er lang og høy, vanlig byggd, så M blir garantert for kort i armene, og en smule liten om jeg skulle ha en tykk genser under... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 14. februar 2008 #4 Del Skrevet 14. februar 2008 I hvilke sportsbutikker/kjeder har du funnet dette merket/denne kåpen? Jeg bor ikke i Oslo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. april 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 26. april 2008 Anton Sport , G- sport, Intersport, ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 4. november 2009 gav opp i fjor. Kjøpte meg Hugo Boss istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatrice Skrevet 4. november 2009 #7 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Snakk med Langbølgen på Skjærhalden, han fikser det meste.... www.langbolgen.com Endret 4. november 2009 av beatrice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå