Gå til innhold

Frisører å anbefale i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, frisøren min gjennom mange år slutter, også akkurat nå da..... :-( Jeg som følte meg så trygg når hun skulle ordne meg til bryllupet. Er det noen som har noen bra frisører å anbefale i Oslo? Skal enten ha håret løst eller bare et helt enkelt oppsett.

Noen som har erfaringer med Auster-salongene? F. eks de i Nydalen?

Hvor mye setter jeg av på budsjettet til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med Heidi på Perry Frisør ved Høyskolen i Oslo. Hun er utrolig flink med brudepynting!

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg vil anbefale Cecilie på Vågsalongen på Mortensrud senteret (senter syd). Jeg har selv jobbet der og vet at hun er kjempedyktig:)

Skrevet
Jeg vil anbefale Cecilie på Vågsalongen på Mortensrud senteret (senter syd). Jeg har selv jobbet der og vet at hun er kjempedyktig:)

-eller Camilla på Studio Alf i Vika...!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Klipper inn et innlegg jeg har på en annen tråd:

Jeg var nettopp og klipte meg på Studio Alf i Grensen, og har vært der to ganger (hos Axel og Kim). Jeg er vanligvis en ganske kresen kunde som ikke er redd for å si fra hvis jeg ikke er fornøyd, men det har jeg heldigvis sluppet her! Begge gangene har jeg vært kjempefornøyd, og de er så søte og hyggelige på salongen. For kun klipp betalte jeg 595,-, og det er fast pris. Kan absolutt anbefales!

-misa

Skrevet

Ann Kristin på frisørsalongen Park Avenue i Parkveien i Oslo er min heltinne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...