Snuppa Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hei! Datteren min på 4 skal være brudepike i mars. Kjole er i boks, men siden denne er kortermet, så bør hun nesten ha en hvit jakke e.l. som hun kan ha når hun kommer ut av kirken. Vet at det kan bli kaldt å skulle posere utenfor kirken og det er derfor viktig at hun har på seg noe som varmer litt. Har skaffet hvit undertrøye og mammelukker i ull, men trenger også noe som varmer over armene. Noen som har sett noe i Oslo-området som kunne passe? Har vært i det som er av klesbutikker, men har ikke funnet noe som passer. Det de får inn av nye klær nå er også stort sett i bomull, noe jeg tror blir for kaldt. Veldig takknemlig for alt jeg kan få av tips:-)
Anea Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Kunne du tenke deg å bestille på nett? I så fall kan du kanskje finne noe her, eller på lignende ebay-butikker?
Snuppa Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Ja, gjerne noe sånt! Bestiller gjerne over nett, begynner å se at det er eneste mulighet! Har liten erfaring i å bestille fra e-bay - er det størrelsene som angis på slutten av produktnavnet? Er det i såfall angitt i antall år?
Anea Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg bestilte nettopp brudepikekjole herfra, og da var tallet bak alder ja. Har ikke fått den enda, så vet ikke hvordan den passer, men jeg bestilite 12 år til jente på 10 utifra de målene vi tok, men det var pga lengden på kjolen. Ellers så det ut som størrelsen skulle passe greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå