Suzy Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Noen som vet hvor Origins selges i Norge og om det er innmari dyrt? Kjøpte ansiktsvask og en skrubbekrem på taxfree og liker produktene skikkelig godt. Kunne tenke meg å prøve mer.
Gjest Pet Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 (endret) På Byporten i Oslo, ihvertfall. Husker ikke hva parfymeriet heter, men det ligger i første etg på høyre side når du kommer inne hovedinngangen. De har en bodylotion som er veldig god også, selv om den lukter kattepiss. Endret 6. februar 2008 av Pet
Nicky B Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Lurer på om parfymeriet på Byporten heter Fredrik og Louisa? Er selv kjempeglad i skrubb/ansiktsvasken Never a dull moment fra Origins. Den får huden min til å gløde.
Suzy Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 Lurer på om parfymeriet på Byporten heter Fredrik og Louisa? Er selv kjempeglad i skrubb/ansiktsvasken Never a dull moment fra Origins. Den får huden min til å gløde. Det er den ansiktsvasken jeg har! Den lukter fantastisk og får hunden min til å se kjempebra ut. Fredrik og Louisa heter det parfymeriet ja - det har du rett i. Tusen takk for tips
Gjest Catwoman Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 SkinTonic selger Orgins. Har prøvd noen produkter fra origins jeg og, i tilegg så har jeg fått med meg endel prøveflasker. Synes produktene er helt supre Noen av de er fantastisk dyre - er vel spesielt den produktserien som er laget i samarbeid med en lege. Mens andre har overkommelig pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå