Gjest Raptuza Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Er 34 år og har enkelte grå hår innimellom som eg foreløpig berre nappar bort. Men reknar med at farging av håret lyt til om nokre år for å halda på "ungdommeligheten".... I kva alder måtte de byrja farga håret?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har ikke hatt min opprinnelige hårfarge siden jeg var kanskje 18 år, og nå vet jeg ikke engang hvordan den ser ut.
Kayli Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg begynte å farge håret i sommer. I mitt mørke hår ble de første grå hårene veldig synlige... Jeg er 34.
Wildy Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har farget håret siden tidlig i tjueårene, fikk grå hår samtidig med graviditet nummer en. Er nå egentlig helt grå i luggen og på sidene og i nakken. Er 34 år gammel.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har faktisk ikke lyst til å begynne å farge håret. Har foreløpig nappet ut 3 grå hår. Oppdaget det første for noen uker siden. Er mørk blond. Min datter sa: Jeg er ikke redd for å få grått hår og rynker. Det gjør ingenting. Men jeg er redd for å få dårlig helse. Synes det var kloke ord fra en nydelig 17-åring.
Nausicaä Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 For omtrent et år siden. Hurra for veldig veldig tidlige grå hår... Kan jo ikke nappe vekk masse fra toppen av hodet heller før det også ser rart ut.
Abraxas Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 (endret) ..... Endret 21. juni 2009 av Abraxas
Gjest *Mim* Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er 37, og begynner å få noen grå/ hvite hårstrå nå. Har ikke lyst til å begynne å farge, det gjør meg ingenting å bli grå. I alle fall i teorien, vi får se om jeg trives med det når det blir stadig mer grått.
Gjest trude.lutt Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har farget håret siden jeg var 18-19 år. Og begynte å bli grå tidlig i 20-årene! Er nå snart 40 år, og lurer på når jeg skal slutte å farge håret. Kanskje om 6-10 år........Det er "litt" kunstig at dagens damer ikke blir grå. Det er jo greit når menn blir det......
Gjest Pet Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Jeg fikk mine første grå da jeg var 35 og begynte å farge det med en gang og regner med at jeg kommer til å gjøre det resten av livet! Jeg synes grått hår kan være veldig fint på andre, på kjæresten min, f eks, men fikser ikke å se det på meg selv. Så jeg farger det hos frisøren hver 7.-8. uke.
:-) anna Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Jeg fikk de første grå hårene samtidig med det første barnet - da jeg var 27-28. Har uansett farget håret siden jeg var ca 20-22, og kommer nok til å fortsette med det til jeg føler meg gammel nok til å være grå.
ofelia Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 (endret) begynte å farge håret da jeg var 13 kanskje... er 26 nå og min naturlige farge er vel musegrått/kommunegrått, så jeg kommer vel til å fortsette å farge håret til min døende dag Endret 9. februar 2008 av ofelia
Gjest Pet Skrevet 7. februar 2008 #13 Skrevet 7. februar 2008 begynte å farge håret da jeg var 1 kanskje... Den er det vel ingen som slår!
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 Husk å farge håret nedentil også :gjeiper:
Gulphild Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 Tusen, tusen takk for linken. Jeg har veldig veldig VELDIG lyst til å prøve FUN BETTY!
Gjest Gjest_maya_* Skrevet 8. februar 2008 #16 Skrevet 8. februar 2008 jeg er 45 og har ikke fått grå hår ennå. Begynner nesten å lure på hvorfor ikke. Men håret er generelt mattere enn det er før. Tror ikke jeg kommer til å farge det når de grå hårene kommer. synes det kan være fint jeg!
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #17 Skrevet 9. februar 2008 Tusen, tusen takk for linken. Jeg har veldig veldig VELDIG lyst til å prøve FUN BETTY! Jeg bestillte en i går, så mulig den kommer i dag med litt flaks. Gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå