Dragana Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Ja, nå var det tid til mensen igjen:( Jeg og mannen er skikkelige prøvere, og har gruet seg litt til om mensen kommer. Den kom i dag, men det var noe vldig rart med den. jeg har sånne menstruelle smerter, men de var mye kraftigere en normalt, nå er det både ryggen ,hele magen, rumpa og beina som verker som bare det. I dag følte jeg enda kraftigere smerte i magen og viste at det var mensen med en gang. Gikk inn på badet for å sjekke., Der var det blod, men skikkelig rar farge. Den var lys rosa farge på den, har aldri opplevd det. Og nå har jeg gått på do for å skifte bind, jobber nattevakt, og der var det bare sånn svart merke, som jeg får når jeg er helt på slutt av mensenperiode, sånn svart blod. Da jeg tørket meg med dopapir, var det ikke et eneste spor av blod på den... Nå har jeg satt på ny bind og skal se om det kommer noe blod, men synes at det hele var rart. Er det mulig at jeg er gravid og at dette er bare mellomblødning jeg får? Bare for å nevne så har mensen kommet som det pleier å komme hver måned.
Leo Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg kan naturligvis ikke gi deg noe fasitsvar, men de fleste av oss har jo hatt mensen mer eller mindre regelmessig i ganske mange år uten å egentlig legge merke til hvordan den egentlig arter seg bl.a. fordi de fleste av oss bruker en eller annen form for hormonprevensjon. Når vi forsøker å få barn derimot, legger vi plutselig stor vekt på hver minste lille variasjon og det er kanskje der du er nå?
Dragana Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Jo, da, det kan også være svaret det og:) Jeg får se hvordan det går nå i dagene framover:) Det er sant som du sier at hver lille detalj blir fanget opp og vurdert grundig:) Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå