Gjest Fisen Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Ingen liker andres fiselukt men tollererer sin egen på lik linje med at man orker å sitte på dritern uten å krepere. Syntes du at fisen din lukter godt og gjerne godt jo værre den er? Sier ikke at jeg selv mener det,men vet om en del som mener det.Både jenter og gutter! Skulle gjerne laget en poll om det,kanskje noen kan gjøre det:)
Gjest Fisefine Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Fetteren min fanger fisen i hånda og lukter på den!Han vet ikke at jeg vet men væææ. Fisen min lukter godt i forhold til andres.Godt var kanskje ikke riktige ordet men...
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Fisen min lukter bedre enn andre sin fis...
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Fisen min lukter bedre enn andre sin fis... Der kan du se.Tviler på at noen sier at de brekker seg av sin egens fis.Tror de fleste lukter ekstra godt på den når de er alene
Gjest Eugene Onegin Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 selvfølgelig lukter fisen min godt..
Wonders Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 niks, den lukten setter jeg ikke pris på. Så...jeg fulgte rådet til henne programlederen i DU ER HVA DU SPISER. Varmtvann i en kopp, med sitronskive i, for å drepe alle bakteriene som skaper mye vond lukt i tarmen. Litt bakterie er ok, da lukter det ikke noe, men rens tarmen en gang i blandt. Lukten av rompe forduftet ( haha måtte le av mitt lille ordspill) Ingen dårlig luft etter litt varmt vann m sitron... Vel, jeg fikk utslett på hele magen i løpet av kvelden, og det tok meg 1 uke før jeg forstod at jeg har sitrusallergi. Tydelighvis. SÅ ut som jeg hadde klatret igjennom meterhvis med piggtrå, å det klødde. Nå drikker jeg ikke dette ofte, og utslettet er borte. Lukten kommer å går, kanskje jeg skal gi opp Cola???
Løpegutt Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Varmt vann med sitron i? hjelper det? Noe annet som funker mot fis? Er også diverse matvarer som fremkaller fjærting, men pokker heller om jeg kutter ut noen av matvarene, da går jo alt som er godt bort Jeg og en venn av meg diskutere en gang for lenge siden hvordan vi begge luktet under dyna når vi slapp en. haha en annen som hørte på oss syntest at dette var ekkelt. Da sa vi at han bare kunne innrømme sine små synder han også. Er ikke alle som vil innrømme det. Husker også jeg leste om en eller an norsk kjendis som også gjorde det samme!
Wonders Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Om du noen gang har lurt på åssen en fis ser ut, her får du svaret; via infrarødt kanera; http://www.break.com/index/fart_caught_on_...red_camera.html Det er også sagt at om du fiser under virkelig kalde omstendigheter, synes det i form av tåke fra bakenden...nice! Japaneserne har kommet opp med mange måter å komme seg vekk fra sin fis på... http://www.break.com/index/how-to-escape-a-fart.html Fasinerende, merkelig nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå