Gå til innhold

Skikk og bruk på sjekkenettsteder

Gjest Gjest_lise_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lise_*

Jeg har meldt meg inn i et av disse sjekkenettstedene og nå lurer jeg på en ting, er det noen uskrevne regler for hvordan man ter seg der inne. Feks skal man svare på alle brev man får? Jeg har fått brev fra flere som virker interresante, blir det dumt å skrive med flere av gangen? Jeg er ikke ute etter bare flørt og morro. Vil bare høre hva flere har erfart/mener om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest-M-

Jeg har vært på noen forskjellige sjekkenettsteder, og svarer alle. Syns det er uhøflig å ikke si noe.

Hvis det er noen som er helt uinteressante, enten pga alder, avstand eller andre ting, takker jeg for oppmerksomheten, men sier pent i fra at jeg ikke ønsker videre kontakt.

Noen tar det helt greit, mens andre kan bli ufine. De bare blokkerer jeg, eller rapporterer til ledelsen. Det er sikkert ikke bare meg de er ekle mot.

Syns generelt man skal oppføre seg på nettet som man gjør i virkelighetens verden.

Hvor mange du vil skrive med samtidig, må du selv avgjøre. Jeg personlig liker best å "ta litt tur". Skriver med en og en om gangen. Hvis jeg skriver med flere i slengen, kan jeg gå litt i surr.....og det er ikke moro.

Husk også på at mange menn skriver med mange damer om gangen. Og at ikke alle er like hederlige.....

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...