Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest pjanola
Skrevet

Til dere som har peiling på parfyme, tenkte jeg å forhøre meg hva dere synes om noen parfymer som jeg lurer litt på. Jeg blir ofte bare svimmel og forvirret når jeg lukter på parfymer i butikken, og syns det er umulig å si hvilke jeg kommer til å like etter en stund!

Vel, dette er noen jeg har lyst til å prøve i alle fall:

Sarah Jessica Parker - Covet

Shiseido - Zen

Dior - Addict

Jeg har en del parfymer, men har ennå liksom ikke funnet "min" parfyme, jeg blir lei av dem alle om jeg bruker dem i flere dager. Den eneste av de jeg har som jeg ikke blir lei av er Armani Code, men den er litt heavy til hverdags syns jeg.

Gode tips noen ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kan du lese om de fleste parfymer og søke i de ulike familiene (blomstrete, orientalske etc). :)

Av de du nevner liker nok jeg Dior Addict best, men kommer jo ann på anledningen. Hvis det er den originale Addict du mener er den etter min mening for tung for dagbruk, men en vinner til kveld, fest eller spesielle anledninger :D

Skrevet

Det er egentlig ganske håpløst å skulle svare på sånne spørsmål. Noe én liker kjempegodt, kan en annen brekke seg av. Noe som lukter godt på en, kan lukte høgg på en annen. Alle er forskjellige, så det blir litt rart å anbefale en god lukt.. Men det er min mening da.. :filer:

Skrevet (endret)

Dior addict - hvis den er den blå det er snakk om? den er unik og god!

20 ml for 199 og 50 ml for 500

Også har jeg en annen jeg vil anbefale deg:

Mariah Carey - varm, sensuell og søt. Passer perfekt til kveldsbruk eller en romantisk sammenheng. Innholder til og med marsmallow! Kjempegod! bestilte den uten å ha luktet på den, likte den ved første sniff!

Endret av Linda644
Skrevet

Jeg synes Dior Addict er en herlig parfyme, men den er som Goldilocks sier en tung parfyme som passer best til kvelds/festbruk. Dette har vært en av mine favoritter de siste årene og jeg har fått veldig komplimenter for den. I motsetning til Linda664 så synes jeg det er en svært unik duft som ikke minner om noe annet! :)

Skrevet
Jeg synes Dior Addict er en herlig parfyme, men den er som Goldilocks sier en tung parfyme som passer best til kvelds/festbruk. Dette har vært en av mine favoritter de siste årene og jeg har fått veldig komplimenter for den. I motsetning til Linda664 så synes jeg det er en svært unik duft som ikke minner om noe annet! :)

Er det den blå eller rosa addict... jeg trodde det var snakk om den rosa... men det er kanskje ikke det... :tristbla: åja

Skrevet
Er det den blå eller rosa addict... jeg trodde det var snakk om den rosa... men det er kanskje ikke det... :tristbla: åja

Åhh jeg tenkte på den originale.. den blå! Jeg er helt enig i at den rosa utgaven er kjedelig og veldig vanlig. :jepp:

Skrevet (endret)
Åhh jeg tenkte på den originale.. den blå! Jeg er helt enig i at den rosa utgaven er kjedelig og veldig vanlig. :jepp:

Åja :fnise: den blå er veldig god som du sier! jeg vet ikke hvem pjanola mente men det var nok den blå hun mente, jeg misforsto. Ja da vil jeg anbefale den blå Dior addict - unik. Og ja den rosa er kjedelig og vanlig;)

Endret av Linda644
Gjest pjanola
Skrevet
Her kan du lese om de fleste parfymer og søke i de ulike familiene (blomstrete, orientalske etc). :)

Takk for tips! Skal sjekkes ut:)

Det var den originale addict jeg mente ja, enig i at den egner seg best for fest. Så jeg får fortsette jakten på den perfekte diskret-men-ikke-kjedelige hverdagsparfymen...

• 2 måneder senere...
Skrevet

Det var den originale addict jeg mente ja, enig i at den egner seg best for fest. Så jeg får fortsette jakten på den perfekte diskret-men-ikke-kjedelige hverdagsparfymen...

:)

Skrevet

Min (for tiden) perfekte hverdagsparfyme er Prada Infusion D'Iris. Bruker den veldig mye på jobb - Ren, delikat, men ikke kjedelig. Jeg får veldig mye positive kommentarer på den. Den er også en type duft man ikke går lei med det første

Av de 3 du nevner, liker jeg Zen best og Covet dårligst. Ellers er det jo vanskelig å anbefale selvfølgelig :)

Gjest pjanola
Skrevet
Min (for tiden) perfekte hverdagsparfyme er Prada Infusion D'Iris. Bruker den veldig mye på jobb - Ren, delikat, men ikke kjedelig. Jeg får veldig mye positive kommentarer på den. Den er også en type duft man ikke går lei med det første

Av de 3 du nevner, liker jeg Zen best og Covet dårligst. Ellers er det jo vanskelig å anbefale selvfølgelig :)

Takk for tipset! Den må jeg huske å prøve når jeg skal ut å fly snart :)

Skrevet
Takk for tipset! Den må jeg huske å prøve når jeg skal ut å fly snart :)

:Nikke::sexy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...