punkyB Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Noen som kjenner til dette ? https://www.net-apotek.no/site/shop/product...ew.html?p=30468 Er vel i utganspunktet skeptisk til alt man skal kunne gjøre hjemme av forskjelige vidunderkurer ala TV shop - men siden det er via apoteket er jeg litt nysgjerrig. Så nysgjerrig at jeg har bestilt et sett ...... :gjeiper: Vil vel tro poenget er at jeg bør unngå å slipe av all huden om det mot formodning skulle virke.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hmm, hva skal det brukes mot? Funker det til å usynliggjøre strekkmerker?
punkyB Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Hmm, hva skal det brukes mot? Funker det til å usynliggjøre strekkmerker? Tror det kun er ment fo ansiktet. Jeg selv har en del store porer/sorte prikker jeg vil bli kvitt. Huden vil bli glattere og finere - hvertfall av 'vanlig' krystallsliping hos hudpleier.
Suzy Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Hm, dette ble jeg nysgjerrig på - kan du ikke si hvordan det fungerte da? Jeg har vurdert krystallsliping hos hudpleier, men har ikek råd til det for øyeblikket - dette kunne jo kanskje være et ok alternativ..?
punkyB Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Hm, dette ble jeg nysgjerrig på - kan du ikke si hvordan det fungerte da? Jeg har vurdert krystallsliping hos hudpleier, men har ikek råd til det for øyeblikket - dette kunne jo kanskje være et ok alternativ..? Jo jeg skal si fra hvordan det går :-)
punkyB Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2008 Har begynt å bruke dette litt uten å se den helt store forskjellen, men har bare brukt det få dager da. Man skal bruke det hver dag i en uke, eller var det 5 dager - hvertfall brukte jeg det i 4 dager så kanskje litt lite. Så skal man ha en ukes pause for å se hvordan huden reaerer/tåler det - for så å bruke det en gang i uken. Er jo egentlig bare en slags peeling så litt skeptisk til nytten. Skal informere mer om jeg skulle merke noen dramatisk virkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå