Gå til innhold

meg og min x, av og på!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ebba_*
Skrevet

det har nå vært slutt i snart 3 mnd. grunnen til brudd var at han tvilte på sine følelser, unødvendig krangling hovedsaklig. han ville IKKE se meg eller snakkes på en mnd.

3 dager etter bruddet var vi på hverandre igjen.

3 uker senere kom en smell. det brøt ut en kjempekrangel og mye fælt ble sagt. det ble sagt fra hans side at han aldri mer ville se meg, ikke snakke med meg og trodde heller aldri vi kom til å være venner. han mente han var helt over meg og hadde ingen følelser igjen.

2 uker etterpå var vi på hvrandre igjen. har hatt det fint, vi har oppført oss som kjærester selv om vi ikke er det. han sa han hadde litt tro på oss.

2 uker etter det var det stopp igjen!!og en uke etter det så var vi "sammen" igjen. vi har hatt det veldig bra den siste tida. han tar iniativ til å treffes, overnatte osv. kysser og koser som aldri før.

han sier jeg ikke skal vente og at jeg skal gå videre. men straks det er snakk om at jeg skal treffe andre så sier han at han ikke ville likt det.

han sier han har det bedre med meg enn uten meg. men han vil altså ikke ha meg som kjæreste nå.

hva er dette for slags forvirrende greier??

så må jeg si at av og på greia mellom oss har gått begge veier. men det var han som gjorde det slutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ... du vet vel egentlig godt at dere må gjøre det slutt en gang for alle? Det kommer ingenting godt ut av å drive på på den måten for noen av dere.

Skrevet

Jeg har vært i en lignende situasjon selv, og kom meg ikke ut av den før etter tre år. Alt jeg kan si ut fra min erfaring er at de tre årene var bortkastet tid fylt av altfor mange tårer, tvil, spørsmål og unødvendig krangling.

Jeg mener grunnen til at vi holdt sammen var at vi var så vant til hverandre og var redde for å gå tilbake til det "ukjente".

Jeg håper du kommer deg ut av dette og finner noen som kan ta både deg og dine behov litt mer seriøst enn som så. Stabilitet gagner alle best.

Håper det svarer på noe... og lykke til :klem:

Gjest Gjest_ebba_*
Skrevet

men det er ingen krangling eller tårer. alt er ok. og jeg er hverken frustrert eller bekymra for hvordan det blir med oss i framtida. det som skejr det skjer eller ikke skjer. jeg forstår bare ikke helt oppførselen hans

Skrevet

Han kommer tilbake fordi han får lov.

Han reiser fordi han vet han kan komme tilbake når det passer han.

En ond sirkel...

Etter min mening, men du får selv bestemme om jeg har rett eller tar helt feil.

Skrevet

Dette er vanskelig ja! Og jeg skjønner godt at du tar han tilbake jeg, for det er fryktelig vanskelig å avvende seg med en person som betyr så mye for deg..

Been there, og vet at det er fryktelig trist å høre at man har mistet følelser etc.. Og man lurer på om det er selvforsvar fra hans side, eller hva det er!

Ta en dag om gangen, så får du svar etterhvert. Du høres ikke ut som en som kommer til å bruke tre år på dette, men gi det den tiden du synes er fornuftig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...