Gå til innhold

Hvordan skal det se ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Farger og dekorasjoner (stil)? Åssen skal deres bryllup se ut? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Farger og dekorasjoner (stil)? Åssen skal deres bryllup se ut? :)

Vi har valgt fargene hvit, sølv og grønn. Kjolen min er ivory med LITT sølvpynt på, veske i samme stil, brudgommen skal ha sjakett med hvit vest med sølvbroderier på.

På bordene skal det iallefall være hvit duk og vi har kjøpt hvite servietter med navnene våre, datoen og hjerter trykt på i sølv.

Vi skal ha liljekonvall i vaser på bordene.. Lenger har vi ikke kommet angående bordpynt. Vurderer å kanskje ha en langstilket rød rose her og der liggende på langs på bordene, ettersom jeg skal ha røde roser i brudebuketten min.. Men har ikke fått planlagt all bordpynten ennå :)

Skrevet

vi har mye hvitt, sølv og ørlitt lyserosa.

vi har brukt et sølv-mønster som utgangspunkt i alt av trykksaker, kjolen min har sølvbroderier, vesten hans skal ha det..

i kirka tenker vi skal bruke hvit hortensia bl.a.. muligens eføy.

på bordene har jeg ikke klart å bestemme meg enda... er så mye fint, men er litt dumt å blande masse forskjellig da..

Skrevet

Hvitt, grønt og gull:) Har ikke planlagt så veldig hvordan dekorasjonene og slikt skal være, men lokalet vårt ligger litt "landlig" til, så grønt var en veldig naturlig farge med tanke på at det er mye skog i området rundt

Skrevet

vi har brunt og kremfarger. Har brunt i kjolen (bånd i livet) det er beige/kremfarger på kjolene til brudepikene. Skal ha sjokolade som tema. Brune duker/løpere.. Har egentlig ikke planlagt så mye enda.

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Hvitt/krem. Hvite blomster, hvite eller kremfargede trykksaker, evt. med noen diskrete blondedetaljer. Ganske enkelt, men litt romantisk. Det passer også med lokalet i gammel stil.

Endret av Frk Åberg
Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg lurer litt på hvitt/krem og knallrødt. Hva tror dere om det? :)

Skrevet

Jeg synes det høres fint ut..har selv vurdert krem, rødt og gull...

Ellers går vi for hvitt, sølv og en til farge... kommer an på om jeg velger hvit eller krem kjole tror jeg...

Skrevet

Jeg tror det blir pent. Selv om jeg ikke skal gifte meg har jeg lekt med den samme tanken, bortsett fra at jeg skal ha med grønt pga en del eføy og slikt.

Skrevet

Jeg har ivory kjole, og helt lys grå jakke og sko (ja, det blir fint altså!), skal ha ulike lillanyanser i sminken og i brudebuketten. Har litt lyst lilla i innbydelsene, men styrer ikke mer enn det. Skal være på en restaurant, regner med alt der er hvitt, men gidder ikke legge sjela i det. Det er jeg som skal være finest i hele verden, ikke bordet ;)

Skrevet

Vi har tatt utgangspunkt i at jeg vil ha blå bukett, og fargene våre er svart, hvitt, lysblå og litt sølv.

Invitasjonene er i disse fargene, og har tenkt å lage gjestebok i samme stil. Bordet kommer til å bli pyntet hovedsaklig i hvitt og svart fordi lokalet er så fint i seg selv, og jeg tror det blir finest uten for mye blått. Kommer til å ha litt blått i bordkortene, og skal kjøpe blå dekorstener til å pynte litt inn i mellom med.

Skrevet

me skal ha grønt med litt kvitt og sølv...eg skal ha ivory kjole og grønn bukett...

Skrevet (endret)

Vi kommer til å gå for toner av hvit (fra hvithvit til offwhite osv), vet ikke hvilke blomster vi går for enda, men jeg er veldig glad i liljer av forskjellige slag. I tillegg til det hvite så blir det jo grønt (fra blomstene), også lurer jeg på å snike inn noe bronse-farge enten i form av organzabånd eller metalltråd.

Endret av Concertina
Skrevet

Svart, sølv og rosa blir hovedfargene våre. Invitasjoner, bordkort, bordpynt i disse fargene. Rosa blomster i buketten. Duker og tøyservietter blir hvite.

Skrevet

Vi skal ha brunt, grønt og gull... og selvfølgelig en del creme/ivory/hvitt... kjolen min blir i enten ivory eller lys champagne så vi tar det der i fra :)

Skrevet

Creme og brunt på alle trykksaker, og eføy og gammelrosa buskroser i bukett og som bordpynt.

Skrevet

Hvitt, sølv og svarte detaljer. mest hvitt, deretter sølv og da med innslag av svarte silkebånd og lys tror jeg. Ikke bestemt meg for selve dekoren, men fargene er bestemt

Skrevet

Danskt?

Gjest brud 08
Skrevet

Vi skal ha sølv og alle nyanser av rosa... Tror det blir veldig fint! :ler:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Danskt?

hehe nei... tror jeg i hvert fall:) tenker bare små detaljer med rødt. roser o.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...